Jump to content

Het 'grote Wii' topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de Wii zelf ook en moet bekennen dat ik hem de laatste maanden niet aangeraakt hebt. Er zijn wel leuke spelletjes om met meerdere te spelen als Mario Kart en Mario & Sonic, maar heel veel plezier beleef ik er zelf (op die games na) niet aan. Tevens zag ik dat er games als Guitar Hero genoemd worden. Dit is echt geen reden om de Wii te kopen aangezien deze ook gewoon op de PS3 en X360 zijn (en soms nog beter ook!).

Kortom: De Wii is een leuk ding, om met meerdere meer te spelen ;)

Ik laat dit topic trouwens open omdat ik het oude topic in geen velden of wegen kan vinden. Normaal gesproken is dit niet de bedoeling om voor ieder oud topic een nieuwe te maken, maargoed iets met vingers en er doorheen kijken ofzo ;)

Geplaatst:

een aantal ontwikkelaars volgens mij Activision & EA hebben gezegd veel minder of zelfs geen games meer te maken voor de Wii

Simpelweg omdat ze geen markt meer zien in de Wii

Het is een leuk speeltje maar het is zijn orginaliteit bijna kwijt omdat Microsoft & Sony nu ook met die hebbedingen komen die de Wii eerst exclusief had

nu de xbox & ps3 iets vergelijkbaars krijgen en omdat de wii steeds slechter verkoopt hebben ze deze beslissing genomen

lullig voor de wii spelers ik denk dat nintendo maar met een nieuwe console moet komen waar ze ook games zoals modern warfare 2, Gta IV, Assassins creed enzo kunnen spelen

Geplaatst:

een aantal ontwikkelaars volgens mij Activision & EA hebben gezegd veel minder of zelfs geen games meer te maken voor de Wii

Het is een leuk speeltje maar het is zijn orginaliteit bijna kwijt omdat Microsoft & Sony nu ook met die hebbedingen komen die de Wii eerst exclusief had

nu de xbox & ps3 iets vergelijkbaars krijgen en omdat de wii steeds slechter verkoopt hebben ze deze beslissing genomen

lullig voor de wii spelers ik denk dat nintendo maar met een nieuwe console moet komen waar ze ook games zoals modern warfare 2, Gta IV, Assassins creed enzo kunnen spelen

Bron?

Geplaatst: (bewerkt)

Bron?

zal hem even opzoeken

Edit:

De Wii boeit EA niet meer

Ubisoft niet blij met Wii

had het fout het waren ubisoft en EA dus activision niet maar wie weet word het wel een rage om te zeggen de Wii boeit ons niet meer

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Stom ding, heb er eenmaal op gespeeld..Ja, je beweegt, wat leuk..Alsof je echt een reet afvalt van Wii Sports te doen, je beweegt nou niet denderend veel hé? Dan ga ik toch liever een rondje lopen en dan lekker Fifa 08 spelen op m'n PS2..:cya:

Bewerkt: door MegaPilot

Morgen (sinterklaas, 5 december) krijg ik Band Hero, übervet spel. Is een vervolgdeel van Guitar Hero. :)

Hier vind je meer info. :)

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Dat EA en ubisoft helemaal geen games meer maken is bullshit, zoals in die berichten stond stond er toch echt duidelijk dat de 'priotiteit voor de wii lager ligt', oftewel, de ps3 en de xbox 360 krijgen het hoodfdgerecht, terwijl de wii de restjes moet eten. Dit betekend natuurlijk niet dat de volgende cod een 8-bit spel zal zijn en dat die 3 pixels daar in te verte je tegenstander is, maar dat de graphics minder gelikt zijn en de besturing niet optimaal, en waarschijnlijk minder bonus opties. (een cod6 zonder spec ops of zonder multiplayer ofz).

Je hebt nogwel vette spellen op de wii hoor, ondanks dat ze geen hoog cijfer krijgen. Bijv Red steel, heerlijke shooter is dat hoor, de besturing is alleen knudde. Far cry vengeance is ook nog wel te doen, alleen jammer dat je 30m hoog kan springen en de AI van de tegenstander niet bepaald daverend is.

Maar als je mario wilt spelen, en een echte die hard mario fan bent, moet je de wii kopen, mario galaxy, new super mario bros 2 ofzo, heerlijk! :D (die kregen een ook een hoog cijfer)

Ik heb de Wii zelf ook en moet bekennen dat ik hem de laatste maanden niet aangeraakt hebt. Er zijn wel leuke spelletjes om met meerdere te spelen als Mario Kart en Mario & Sonic, maar heel veel plezier beleef ik er zelf (op die games na) niet aan. Tevens zag ik dat er games als Guitar Hero genoemd worden. Dit is echt geen reden om de Wii te kopen aangezien deze ook gewoon op de PS3 en X360 zijn (en soms nog beter ook!).

Kortom: De Wii is een leuk ding, om met meerdere meer te spelen ;)

Ik laat dit topic trouwens open omdat ik het oude topic in geen velden of wegen kan vinden. Normaal gesproken is dit niet de bedoeling om voor ieder oud topic een nieuwe te maken, maargoed iets met vingers en er doorheen kijken ofzo ;)

Ik ben het toaal met jou eens. :Y

De Wii is leuk voor een tijdje, maar als je danbijvoorbeeld en Playstation 3 of Xbox 360 hebt dan raak je hem nooit meer aan en verveelt hij snel.

En die spelletjes zijn ook allemaal maar leuk voor een tijdje.

Ook heb ik altijd dat als ik nog is op die Wii wil spelen dat er altijd weer iets is met die wii remotes soms is de batterij platen soms doen ze het gewoon helemaal niet meer. :N

Ik vindt alles, maar van slechte kwaliteit bij de Wii daarom speel ik er ook niet vaak op. :{

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

OMG jullie zijn gek

gister bij mijn tante ze heeft een wii met een nieuw spel house of dead 1&2

dat spel was facking vet en jullie vinden de wii saai ik weet het zeker ik koop de wii

en trouwens wat is nou vetter dan met 2 man op zombies schieten yep.gif

Geplaatst:

Jhee, 1 leuk spel :$

Geloof me, als er een console naam maakt om maar 1 spel, dan is die naam binnen 2 à 3 maanden weg :puh:

Geplaatst:

Jhee, 1 leuk spel bloos.gif

Geloof me, als er een console naam maakt om maar 1 spel, dan is die naam binnen 2 à 3 maanden weg puh2.gif

mario is ook vet

en wii sports enzo

maar van de wii moet je houden

Geplaatst:

OMG jullie zijn gek

gister bij mijn tante ze heeft een wii met een nieuw spel house of dead 1&2

dat spel was facking vet en jullie vinden de wii saai ik weet het zeker ik koop de wii

en trouwens wat is nou vetter dan met 2 man op zombies schieten yep.gif

Heb ik. Maar ik vind gamen op lagere resoluties gewoon niet leuk. Het mikken vind ik trouwens ook niet zo lekker gaan. Bij House of the Dead niet, bij Zelda schietspel niet, bij niks niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...