jaimy1 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 hey ik wil gta san andrreas via xboxmarketplace downloaden maar dat lukt me niet hij geeft aan dat die geen genoeg ruimte heeft kan iemand me helpen het is 3.87 gb Reageren
Dakendak Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 hey ik wil gta san andrreas via xboxmarketplace downloaden maar dat lukt me niet hij geeft aan dat die geen genoeg ruimte heeft kan iemand me helpen het is 3.87 gb Euh... Gelieve te volgende keer HOOFDLETTERs en punten(....... dat zijn punten) te gebruiken. En wat heeft niet genoeg ruimte? Je Xbox? Verwijder dan een paar videos/fotos/games(alhoewel ik niet weet of je video's enz. hebt bij een Xbox XD.)Dus eigenlijk, ik veronderstel dat je te weinig ruimte hebt op je Xbox. Verwijder dus een paar dingen. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Er is net een topic van je gesloten met hetzelfde onderwerp, dus het lijkt mij dat het niet de bedoeling is om een nieuw topic over hetzelfde onderwerp te maken. >>> Door VWO-er: Toen was het me nog niet duidelijk dat het over Xbox LIVE Marketplace ging. Als je daar downloadt, is het gewoon betalen en dan heb je een "origineel" spel. Heb er dus niets op tegen<<< Kon hij beter aanpakken door een pb´tje naar jou te sturen . Bewerkt: 1 december 2009 door Donald-Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.