Jump to content

Het Grote Assassin's Creed-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is het topic over Assassin's Creed I,II,Bloodlines en Discovery. Door tijdsgebrek word deze hoofdpost later aangepast :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb vorige week deel 1 uitgespeeld, vond het een zeer vermakelijk spel en ik kan niet wachten op Maart dat II uitkomt voor mijn console (PC :puh:), vind het wel jammer maarja, ik leer ermee leven en ik zal mij nog veel vermaken met I voor 100% uitspelen.

Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een kruisboog kan komen? :engel:

Geplaatst:

Ik heb vorige week deel 1 uitgespeeld, vond het een zeer vermakelijk spel en ik kan niet wachten op Maart dat II uitkomt voor mijn console (PC puh2.gif), vind het wel jammer maarja, ik leer ermee leven en ik zal mij nog veel vermaken met I voor 100% uitspelen.

Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een kruisboog kan komen? hypocrite.gif

die zit niet in het spel behalve in het begin filmpje vind het erg jammer

maar je hebt wel knifes die je kan gooien

Geplaatst:

volgens een vriend van mij zit er gewoon een kruisboog in en hij heeft de game al uitgespeeld :?

Geplaatst:

volgens een vriend van mij zit er gewoon een kruisboog in en hij heeft de game al uitgespeeld :?

Nou, op Youtube vind ik niets. Dus ik denk dat hij niet bestaat. Vraag anders aan je vriend waar hij is?

Geplaatst:

Ieder spel heeft ook al een individueel topic, een beetje overbodig om dan ook een overkoepelend topic te maken..Straks krijgen we voor iedere serie een topic :N ---> slotje :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...