Juri1212 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Sinds een paar weken speel ik deze versie van GTA. Alles ging voorspoedig, maar vandaag is het camerabeeld ineens van voren ipv van achter. Behoorlijk irritant allemaal. Ik heb al alle setting gedefault maar nog steeds zit de camera voor me ipv van achter. Wie weet wat te doen ? Reageren
vice Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Normaal kan je de view met V of home (dacht ik?) veranderen. Gewoon een keer op V of home drukken en het beeld zou moeten veranderen. Tenminste... Als dit is wat je bedoelt ! Reageren
Juri1212 Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Normaal kan je de view met V of home (dacht ik?) veranderen. Gewoon een keer op V of home drukken en het beeld zou moeten veranderen. Tenminste... Als dit is wat je bedoelt ! Ja, dat weet ik. Het camerastandpunt veranderd dan ook wel. Maar ik zie tommy nog steeds van voren ipv op de rug. Reageren
GYZIE Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 probeer eens je setings file weg te gooien. en als dat niet werkt kan er iets mis zijn met je toetsenbord [dus sluit eens een ander toetsenbord aan]. Als je geen een toets indrukt zie je tommy dan nog steeds van voren? Reageren
Basssss Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Wat gebeurd er als je numpad 1 indrukt? Dit is namelijk de normale knop om het beeld voor Tommy te zetten ipv achter. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Opnieuw installeren. Maar dan ben je wel mooi je save files kwijt, dus dan moet je even naar: Documenten/GTA VC userfiles. Als je hier bent moet je even je save file er uit halen en bewaren en terugstoppen als je hem opnieuw hebt geïnstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.