PrioX Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) hallo allemaal heb een kleine vraag, ben aan het proberen de 100% voor TBOGT the halen. Ik ben al vrij ver . het enigste wat ik graag wil weten wat krijg je als je : - alle drugswars voltooid(krijg je ook nog iets anders dan een achievment? -alle races wint ? -alle club management voltooid hebt -alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan -alle Random Characters hebt gevonden Bewerkt: 1 december 2009 door NICKY! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 Even voor dat punt van die spoiler , die kun je gewoon invoegen door het volgende te typen: [spoiler][/spoiler] En dan de tekst tussen die 2 dingetjes van spoiler. Voor de rest heb ik geen verstand van TBOGT maar Wikigta is altijd erg handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 Even voor dat punt van die spoiler , die kun je gewoon invoegen door het volgende te typen: [spoiler][/spoiler] En dan de tekst tussen die 2 dingetjes van spoiler. Voor de rest heb ik geen verstand van TBOGT maar Wikigta is altijd erg handig. bedankt voor die spoiler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 - Niks - Niks - Niks - Niks - Niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 - Niks - Niks - Niks - Niks - Niks okee jammer toch bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 -alle races wint ? -alle club management voltooid hebt -alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan -alle Random Characters hebt gevonden - Wapens in je Safehouse voor elke 10. - Niks. - Geld. - Procenten voor 100%. - Procenten voor 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) -alle races wint ? -alle club management voltooid hebt -alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan -alle Random Characters hebt gevonden - Wapens in je Safehouse voor elke 10. - Niks. - Geld. - Procenten voor 100%. - Procenten voor 100%. dankje Cuban Gangster, daar heb ik iets meer aan (niks persoonlijks bedoelt dvt Bewerkt: 2 december 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.