StreetGlow01 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Het blijkt een ander probleem te zijn dan er in de titel staat. Ik heb sinds vandaag een nieuwe san andreas gekocht omdat de oude kapot was. En heb vandaag ook gespeeld. Maar nu loopt hij steeds vast tijdens het laden van het spel. Elke keer als ik mijn spel load dan laad hij wel alleen blijft op het midden vast hangen. Wat is hier het probleem? Thnx! >>> Door VWO-er: Topictitel overigens aangepast, aangezien dit niet aan modding ligt <<< Bewerkt: 1 december 2009 door VWO-er Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Je hebt waarschijnlijk de verkeerde versie, waardoor je je savegames niet meer kunt laden. Je hebt nu drie mogelijkheden: van versie veranderen, new game beginnen of een savegame van het internet downloaden. Uitleg voor veranderen van versie Versie 2 savegames Reageren
StreetGlow01 Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Ik heb geprobeerd om van versie te veranderen naar 1.01 maar dit doet hij niet hij geeft hier een fout aan. Toen heb ik geprobeerd om een save game erin te zetten maar dit doet hij ook niet. Ik heb een save game gedownload en deze kwam als (icoontje) wit velletje op mijn bureaublad. Ik heb deze naar mijn San Andreas User Files gesleept. En dan zou hij het moeten doen. Als ik dan SA op start geeft ie geen andere save game aan. Ik heb al wel een save op slot 1 staan. Kan dit het probleem zijn? Reageren
StreetGlow01 Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Ik heb geprobeerd om van versie te veranderen naar 1.01 maar dit doet hij niet hij geeft hier een fout aan. Toen heb ik geprobeerd om een save game erin te zetten maar dit doet hij ook niet. Ik heb een save game gedownload en deze kwam als (icoontje) wit velletje op mijn bureaublad. Ik heb deze naar mijn San Andreas User Files gesleept. En dan zou hij het moeten doen. Als ik dan SA op start geeft ie geen andere save game aan. Ik heb al wel een save op slot 1 staan. Kan dit het probleem zijn? Heb nog ff geprobeerd. Hij start ook geen New Game meer op. Hulp is zeer gevraagt! Bewerkt: 1 december 2009 door StreetGlow01 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Ik denk dat je wat in de war bent geraakt, want het heeft in dit geval niet met modding te maken en de patch die je downloadt is ook niet de oplossing hiervoor. De patch die je hebt gedownload zorgt ervoor dat je niet meer kan modden, maar dat zou niets uit moeten maken als je nu probeert te spelen. Wat wel de goede oplossing is, is zoals Dutchy al beschrijft, een savegame voor versie 2 downloaden. En nu je New Game ook niet meer werkt, lijkt het me beter om gewoon even te herinstalleren. Vervolgens download je een savegame voor versie 2. Het maakt niet uit in welk slot de savegame staat. Reageren
StreetGlow01 Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Ik denk dat je wat in de war bent geraakt, want het heeft in dit geval niet met modding te maken en de patch die je downloadt is ook niet de oplossing hiervoor. De patch die je hebt gedownload zorgt ervoor dat je niet meer kan modden, maar dat zou niets uit moeten maken als je nu probeert te spelen. Wat wel de goede oplossing is, is zoals Dutchy al beschrijft, een savegame voor versie 2 downloaden. En nu je New Game ook niet meer werkt, lijkt het me beter om gewoon even te herinstalleren. Vervolgens download je een savegame voor versie 2. Het maakt niet uit in welk slot de savegame staat. Ik heb opnieuw geinstalleerd. Maar nu werkt het spel nog steeds niet. Ik heb nog geen save game erin gezet maar new game werkt nog niet. Kan het een ander probleem zijn? ps thnx voor het veranderen van de titel Bewerkt: 1 december 2009 door StreetGlow01 Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Gta sa blijft vaak hangen met het laden omdat main.scm corrupt is. ( Dit had ik teminste heel vaak ) Probeer deze originele versie te downloaden van main.scm en in je Data > Script map te plaatsen. (C:\)\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script Stop het daar in en probeer sa opnieuw op te starten. Eventueel dit niet werkt een nieuwe game opstarten. Ook al geprobeerd gta_sa.set uit je GTA San Andreas user files te verwijderen? Bewerkt: 1 december 2009 door coolnniek9 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Gta sa blijft vaak hangen met het laden omdat main.scm corrupt is. ( Dit had ik teminste heel vaak )Lezen. Hij heeft opnieuw geïnstalleerd. Daarnaast, kijk uit welke versie je geeft, er zijn er namelijk twee.. Luister dus niet naar dat versie gedoe van coolnniek9.gta_sa.set verwijderen lijkt me de oplossing. Reageren
StreetGlow01 Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Gta sa blijft vaak hangen met het laden omdat main.scm corrupt is. ( Dit had ik teminste heel vaak )Lezen. Hij heeft opnieuw geïnstalleerd. Daarnaast, kijk uit welke versie je geeft, er zijn er namelijk twee.. Luister dus niet naar dat versie gedoe van coolnniek9.gta_sa.set verwijderen lijkt me de oplossing. Heb gta_sa.set uit mijn GTA San Andreas User Files verwijderd en werkt nog niet Kan ik nergens zien welke versie ik heb? Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Als jij gewoon herinstalleert en gta_sa.set verwijdert, zou je het spel gewoon weer moeten kunnen spelen door middel van een nieuw spel.. En dat gebeurt dus niet, waar ik me eigenlijk wel om verbaas. Maar vooruit, om toch even op die versies terug te komen. Ik raad je aan even deze patch te downloaden. Die zorgt ervoor dat je kunt modden, maar ik hoop dat je probleem er door opgelost raakt (alleen lijkt het me niet logisch). Voor de savegames is ook een versie (raak er niet mee in de war). Die kun je controleren door naar je GTA San Andreas-map > data > script te gaan. Daar vind je het bestand script.img. Kijk naar de grootte ervan: [table=simple]Grootte|Versie 568 KB|V1 562 KB|V2[/table] Nogmaals: let er wel mee op dat je niet de versies door elkaar haalt. De versie voor je savegames (die je net gecontroleerd hebt met script.img) heeft niets te maken met die van het modden (de patch). Ik hoop dat het nu duidelijk is met die versies, als je vragen hebt, stel ze gerust. @ hieronder: Het lijkt me erg vreemd dat een main.scm corrupt is na herinstallatie.. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Ik praat ook maar uit ervaring vwo-er... Reageren
StreetGlow01 Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Als jij gewoon herinstalleert en gta_sa.set verwijdert, zou je het spel gewoon weer moeten kunnen spelen door middel van een nieuw spel.. En dat gebeurt dus niet, waar ik me eigenlijk wel om verbaas. Maar vooruit, om toch even op die versies terug te komen. Ik raad je aan even deze patch te downloaden. Die zorgt ervoor dat je kunt modden, maar ik hoop dat je probleem er door opgelost raakt (alleen lijkt het me niet logisch). Voor de savegames is ook een versie (raak er niet mee in de war). Die kun je controleren door naar je GTA San Andreas-map > data > script te gaan. Daar vind je het bestand script.img. Kijk naar de grootte ervan: [table=simple]Grootte|Versie 568 KB|V1 562 KB|V2[/table] Nogmaals: let er wel mee op dat je niet de versies door elkaar haalt. De versie voor je savegames (die je net gecontroleerd hebt met script.img) heeft niets te maken met die van het modden (de patch). Ik hoop dat het nu duidelijk is met die versies, als je vragen hebt, stel ze gerust. @ hieronder: Het lijkt me erg vreemd dat een main.scm corrupt is na herinstallatie.. Ik heb die patch gedownload en San Andreas gepatched en hij doet het weer! Heel erg bedankt! Fijn om een forum te vinden waar ze wel behulpzaam zijn Reageren
wafje Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Heb je mischien een mod geinstaleerd Als je dat gedaan hebt moet je hem verwijderen dan laadt hij wel Dat heb ik ook als ik een mod geinstaleerd heb >>> Door VWO-er: Het probleem is al opgelost.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.