Jerryosswest Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 hee.. ik heb een groot probleem, mijn gta heb ik geunstalleerd omdat als ik naar een garage liep ik helemaal vast hing. nu heb ik het dus van me pc af verwijderd en nu kan ik hem niet meer installeren.. en nee de cd werkt NIEt meer.. A.u.b help mij Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Word de CD niet gelezen? Maak je CD even goed schoon en kijk of er krassen op zitten. En worden andere spellen nog wel gelezen? Reageren
Jerryosswest Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 het probleem is, ik heb de cd niet meer. en ik kon gta spelen zonder de cd. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Dat kan alleen met behulp van een crack. Dit valt onder Warez en ik heb het recht om jou niet meer verder te helpen. Reageren
Jerryosswest Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Dat kan alleen met behulp van een crack. Dit valt onder Warez en ik heb het recht om jou niet meer verder te helpen. Nou ik heb anders toch echt geen crack gebruikt. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Nou ik heb anders toch echt geen crack gebruikt.Jij beweert dus dat je na installatie meteen zonder DVD kon spelen? Heb je het spel wel gekocht of gedownload? Reageren
Jerryosswest Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Ik heb het spel destijds gekocht, maar het probleem is opgelost! ik heb de cd terug gevonden en opnieuw geinstalleerd! Slotje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.