Jump to content

controls veranderen


Mr CJ

Recommended Posts

Hoe kan je nu in hemelsnaam die controls veranderen??

Elke keer als ik ze wil veranderen naar mijn zin, past hij die niet aan in het spel.

Heb al meerdere pogingen gedaan, maar het wil niet lukken.

Heb gebrobeerd in het scherm als het spel opstart,

en heb gebrobeerd in het menu als je op esc klikt tijdens het spel

Hoe moet je dat juist bevestigen???????

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ervoor zorgen dat als je op Rockstar Games Social Club klikt (om GTA te starten) hij je automatisch aanmeld als GTA aan het laden is :)

Als je namelijk inlogt nadat je GTA hebt gestart zijn je controls iedere keer standaard

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ervoor zorgen dat als je op Rockstar Games Social Club klikt (om GTA te starten) hij je automatisch aanmeld als GTA aan het laden is :)

Als je namelijk inlogt nadat je GTA hebt gestart zijn je controls iedere keer standaard

zal eens gaan proberen.. bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

nog even over controls veranderen... er moet een mogelijkheid zijn om de vaste controls te veranderen van buitenaf. ik speel met gamepad op de pc, en kan ik alleen kiezen voor classic controls of standard controls. aangezien ik de standard gewoon ben, is de helikopter besturing ervan niet het van het. er moet iets zijn dat je de controls kan aanpassen. ik heb ergens in een gta map al de bastandjes van de controls gevonden, ik denk in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data\Controls maar weet het niet zeker.

is er ook een editor/mod voor ofzo? als je het in kladblok opent ziet het er niet echt zinnig uit.

de gamers met toetsenbord kunnen wel aanpassen en gamepad-gamers niet! :bonk:

heb ondertussen al flink gegoogled...no result

Help!

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

nog even over controls veranderen... er moet een mogelijkheid zijn om de vaste controls te veranderen van buitenaf. ik speel met gamepad op de pc, en kan ik alleen kiezen voor classic controls of standard controls. aangezien ik de standard gewoon ben, is de helikopter besturing ervan niet het van het. er moet iets zijn dat je de controls kan aanpassen. ik heb ergens in een gta map al de bastandjes van de controls gevonden, ik denk in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data\Controls maar weet het niet zeker.

is er ook een editor/mod voor ofzo? als je het in kladblok opent ziet het er niet echt zinnig uit.

de gamers met toetsenbord kunnen wel aanpassen en gamepad-gamers niet! :bonk:

heb ondertussen al flink gegoogled...no result

Help!

Hiervoor open je een nieuw topic in de Modding fora

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...