Jump to content

Trucker job

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik ben een jobsystem aan het maken maar nu zit ik met een paar dingetjes die ik maar niet goed krijg. Het betreft de truckersjob:

- Ik heb 4 trailers in de gamemode gezet, het is de bedoeling dat de truckers deze straks naar de docks gaan brengen. De eerste trailer staat goed, maar de andere 3 staan met de achterkant voor waardoor je ze niet kunt aankoppelen. Dit is vast heel simpel, maar ik krijg ze niet omgedraaid, wie kan zeggen hoe dat moet?

OPGELOST!

- Ik heb een bepaald punt bij de docks waar de truckers hun truck heen moeten brengen. Als de trucker in zijn truck stapt moet er een checkpoint worden aangemaakt. Er moet ik beeld komen "Drop your trailer off at the docks" (dus niet SendClientMessage). Als de trucker uitstapt moet het checkpoint worden gedeletet, en als hij instapt weer ingesteld. Dit moet alleen mogelijk zijn in trucks.

- Als de player in het checkpoint rijd moet er worden gecontroleerd of de trailer aanwezig is (een van de 4, hun id's zijn 435, 591, 450 en 584) Daarna moet de vrachtwagen (en trailer) worden gedeletet, evenals het checkpoint.

Ik vraag weer eens te veel van jullie hier, sorry daarvoor. Als je een van de functies weet mag je het ook zeggen, graag zelfs!

sean5874

-edit-

Ik heb een screen toegevoegd van het gedraaide-trailer probleem:

samp001er.png

(K weet, ze zijn zwart, dat moet nog worden aangepast)

Bewerkt: door sean5874
Geplaatst:

Hmm ik zelf heb ook nog een trucker script op mn oude pc staan.

Ik ga even kijken of ik hem kan vinden en zal ik even kijken waar het mis gaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...