Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wilde een mod installeren maar moest hiervoor eerst CLEO installeren. Nu heb ik versie 2.00 en heb ik begrepen dat mods/die mod alleen op versie 1.0 en 1.1 werkt. Nu heb ik de downgrader patch gebruikt om te downgraden naar versie 1.0/1.1. Wanneer ik vervolgens CLEO installeer werkt de game niet meer, maar crasht hij direct na het scherm dat je ziet vóór het hoofdmenu (bij opstarten van de game). Ik krijg geen foutmelding, maar wel zo'n scherm waarin gevraagd wordt om het foutrapport naar microsoft te sturen. Please help.

Geplaatst:

Je zult een compact .exe nodig moeten hebben.

Ik weet niet of ik een compact .exe mag sturen... ik heb hem zelf wel. Anders stuur ik hem wel via PB.

Voor zover ik het weet is een compact .exe illegaal, en in de forumregels staat dat hier niet over mag gesproken worden.

Mvg,

Deluxo

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of ik een compact .exe mag sturen... ik heb hem zelf wel. Anders stuur ik hem wel via PB.

Voor zover ik het weet is een compact .exe illegaal, en in de forumregels staat dat hier niet over mag gesproken worden.

Mvg,

Deluxo

Ik heb je een PM gestuurd

Bewerkt: door remco_p
Geplaatst:

Mvg,

Deluxo

Ik heb je een PM gestuurd! ;)

Euh... Jullie snappen toch dat niet slim is? Net zoals een dief tegen een andere zou zeggen waar de politie bij is: Ik stuur je een brief waar in staat wanneer en waar de volgende inbraak is.

Geplaatst:

Het gaat er toch echt om dat er niet openbaar over illegale zooi word gepraat, maargoed...

Een compact_sa.exe gebruiken is niet illegaal, het is vereist bij een 2.0 gedowngrade. Je kan 'm hier downloaden (het wachtwoord is CVehicle).

• 2 weken later...
Geplaatst:

opgelost!

kan ik nog altijd samp spele met cleo?ik moet alleen maar snow cleo hebber(dan sneeuwt het)??

Ik denk van wel, al weet ik het niet zeker. Installeer de mod gewoon eens, en als het niet lukt, verwijder je hem uit de map CLEO. Daarom is CLEO zo gemakkelijk :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...