remco_p Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Hallo, Ik wilde een mod installeren maar moest hiervoor eerst CLEO installeren. Nu heb ik versie 2.00 en heb ik begrepen dat mods/die mod alleen op versie 1.0 en 1.1 werkt. Nu heb ik de downgrader patch gebruikt om te downgraden naar versie 1.0/1.1. Wanneer ik vervolgens CLEO installeer werkt de game niet meer, maar crasht hij direct na het scherm dat je ziet vóór het hoofdmenu (bij opstarten van de game). Ik krijg geen foutmelding, maar wel zo'n scherm waarin gevraagd wordt om het foutrapport naar microsoft te sturen. Please help. Reageren
Deluxo Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Je zult een compact .exe nodig moeten hebben. Ik weet niet of ik een compact .exe mag sturen... ik heb hem zelf wel. Anders stuur ik hem wel via PB. Voor zover ik het weet is een compact .exe illegaal, en in de forumregels staat dat hier niet over mag gesproken worden. Mvg, Deluxo Reageren
remco_p Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2009 (bewerkt) Je zult een compact .exe nodig moeten hebben. Ik weet niet of ik een compact .exe mag sturen... ik heb hem zelf wel. Anders stuur ik hem wel via PB. Voor zover ik het weet is een compact .exe illegaal, en in de forumregels staat dat hier niet over mag gesproken worden. Mvg, Deluxo Ik heb je een PM gestuurd Bewerkt: 2 december 2009 door remco_p Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Je zult een compact .exe nodig moeten hebben. Ik weet niet of ik een compact .exe mag sturen... ik heb hem zelf wel. Anders stuur ik hem wel via PB. Voor zover ik het weet is een compact .exe illegaal, en in de forumregels staat dat hier niet over mag gesproken worden. Mvg, Deluxo Ik heb je een PM gestuurd! Euh... Jullie snappen toch dat niet slim is? Net zoals een dief tegen een andere zou zeggen waar de politie bij is: Ik stuur je een brief waar in staat wanneer en waar de volgende inbraak is. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Het gaat er toch echt om dat er niet openbaar over illegale zooi word gepraat, maargoed... Een compact_sa.exe gebruiken is niet illegaal, het is vereist bij een 2.0 gedowngrade. Je kan 'm hier downloaden (het wachtwoord is CVehicle). Reageren
noob-in-gta Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 opgelost! kan ik nog altijd samp spele met cleo?ik moet alleen maar snow cleo hebber(dan sneeuwt het)?? Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 opgelost! kan ik nog altijd samp spele met cleo?ik moet alleen maar snow cleo hebber(dan sneeuwt het)?? Ik denk van wel, al weet ik het niet zeker. Installeer de mod gewoon eens, en als het niet lukt, verwijder je hem uit de map CLEO. Daarom is CLEO zo gemakkelijk . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.