Jump to content

Wie heeft er al iets illegaal gedownload?


Dakendak

Heb jij al eens iets illegaal gedownload ?  

201 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij al eens iets illegaal gedownload ?

    • Ja
      192
    • Nee
      10
  2. 2. Van welke soort dan al wel ?

    • Niets (omdat je wel 1 antwoord moet kiezen, denk ik
      10
    • Muziek
      172
    • Games
      160
    • Videos
      141
    • Programma's
      158
    • Ebooks
      23


Recommended Posts

[b]Al iets illegaal gedownload:[/b] ja

[u]Zoja:[/u]

[b]Muziek:[/b]nee

[b]Games:[/b]ja,ds spellen voor r4 kaartje

[b]Films:[/b]nee

[b]Programma's:[/b] een gba emulater

Aan de grote code te zien dat je gebruikt, is er iets fout ...

Dit schreef hij :bonk:

[color="#666600"][[/color]b[color="#666600"]][/color][color="#660066"]Al[/color] iets illegaal gedownload[color="#666600"]:[/[/color]b[color="#666600"]][/color] ja 

[color="#666600"][[/color]u[color="#666600"]][/color][color="#660066"]Zoja[/color][color="#666600"]:[/[/color]u[color="#666600"]] [/color]
[color="#666600"][[/color]b[color="#666600"]][/color][color="#660066"]Muziek[/color][color="#666600"]:[/[/color]b[color="#666600"]]nee[/color]
[color="#666600"][[/color]b[color="#666600"]][/color][color="#660066"]Games[/color][color="#666600"]:[/[/color]b[color="#666600"]]ja,ds spellen voor r4 kaartje[/color]
[color="#666600"][[/color]b[color="#666600"]][/color][color="#660066"]Films[/color][color="#666600"]:[/[/color]b[color="#666600"]]nee[/color]
[color="#666600"][[/color]b[color="#666600"]][/color][color="#660066"]Programma[/color][color="#008800"]'s:[/b] een gba emulater[/color]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • Dakendak

    6

  • Zombiespeed

    6

  • SpacyColours

    6

Al iets illegaal gedownload: Ja, tuurlijk

Zoja:

Muziek: Mn halve HDD vol?

Games: Andere helft?

Films: USB's mee vol gepropt

Programma's: Ook een helft van mn HDD. Uh, 3 helften :puh:

BTW: Misschien ook handig om een poll te maken, ipv alleen dit. Dan kan je de peiling beter bijhouden, en kan je zien of er wel IEMAND is die nog nooit gedownload heeft. Makkelijker kijken lijkt mij?

@Hierboven: Dan ben ik de eerste die hem poep laat vreten, als hij mij opzoekt. Wat heb ik een hekel aan dat bedrijfje.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload:

Zoja:

Muziek: Ja (De duizendjes lopen op, zowat mijn complete muzieklijst, op een paar geconverteerde CD's na)

Games: Ja (Ik probeer sowieso alle nieuwe racegames, freeroam games en shooters uit)

Films: Ja (The Dark Knight, Iron Man, Hancock, Cloverfield, 2012, dat soort dingen vooral)

Programma's: Ja (Photoshop, Pinnacle, Fraps etc.)

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

Muziek en films zijn niet illegaal om te downloaden.

Muziek: Nee, ik ben helemaal blut want ik moet alles kopen.

Games: Poeh die zijn zo duur, gelukkig is Spele.nl gratis.

Films: Ik hou niet van films.

Programma's: Ik ben aan het sparen voor een Photoshop licentie.

Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload: Nee zou niet durven

Zoja:

Muziek: Nope. Ik koop alles. Daarom loop ik altijd rond met een diskman die blokkeert bij de minste schok.

Games: Nope. Ik betaal altijd 60 euro voor een game waar ik een maand plezier aan moet beleven volgens BIG, wat niet klopt omdat de game een bugged rip-off is van een rip-off van de zoveelste uitgave van een game.

Films: Nope. Televisie met reclame die een half uur/kwart film duurt ftw.

Programma's: Nee. Ik koop ze altijd. Geen idee waarom elke maand 100 euro van mijn rekening af gaat, ik doe altijd secure transacties op Russische sites met gebrekkig engels.

Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload: Redelijk wat

Zoja:

Muziek: Immediate Music (90 tracks) en een heel aantal mp3 rips van YouTube.

Games: Emergency 4, COD6

Films: Air Force One, Police Academy 1-7, Lethal Weapon 1-4, Incredible Hulk, United 93

Programma's: Zowat alle programma's van Adobe en 3D Studio Max. En natuurlijk Fraps.

Trouwens;

10xublw.jpg

Ze hebben de limieten al verhoogd naar 25GB, maar dat is nog steeds veel te weinig. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload: jep

Muziek: 13,4 GB? :)

Games: ik had er veel gekocht, tot ik het ontdekte :bonk: en dan zit je in die vicieuze cirkel

Films: Psycho (originele versie uit 1960), Silence of the LAmbs, Punks Not Dead the movie, Sid & Nancy, Monthy Python's "Life of Brian"

Programma's: geen massa's

Wordt dit topic niet ontdekt door illegaalopspoorders?

Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload: Ja

Muziek:Ja op 't moment 40GB ofzo, maar als ik iets leuk vind koop ik ook het album.

Games:Heel veel, maar alleen als het singleplayer games zijn.

Films:Jup, maar niet zoveel.

Programma's:Jup, vrij veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload: Ja, regelmatig

Zoja:

Muziek: Zowat m'n hele muziek-collectie (5000 nummers) (m.u.v. alle albums van Rammstein)

Games: Ik probeer eerst een game uit voordat ik het ga kopen. Meestal ben ik na een paar dagen weer uitgespeeld en verwijder ik het spel weer. Ik heb alleen Gta3, Vice City, San Andreas en Gta IV origineel.

Films: Ook veel gedownload. We hebben thuis wel een hele collectie films, maar ikzelf download ze. Ik kijk films toch maar 1 keer.

Programma's: Ook wel wat van gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload: Nee zou niet durven

Zoja:

Muziek: Nope. Ik koop alles. Daarom loop ik altijd rond met een diskman die blokkeert bij de minste schok.

Games: Nope. Ik betaal altijd 60 euro voor een game waar ik een maand plezier aan moet beleven volgens BIG, wat niet klopt omdat de game een bugged rip-off is van een rip-off van de zoveelste uitgave van een game.

Films: Nope. Televisie met reclame die een half uur/kwart film duurt ftw.

Programma's: Nee. Ik koop ze altijd. Geen idee waarom elke maand 100 euro van mijn rekening af gaat, ik doe altijd secure transacties op Russische sites met gebrekkig engels.

Al iets illegaal gedownload: Ja.

Zoja:

Muziek: Ja. Maar is niet illegaal.

Games: Ja. Om uit te proberen. Zo heb ik bijvoorbeeld CoD4, CoD6, NFS Shift gedownload om later te kopen. Spellen die slecht zijn verdienen geen plek in mijn kast.

Films: Ja. Niet illegaal trouwens.

Programma's: Ja. Waarom niet? Ik verdien geen geld met de programma's, de meeste zijn toch voor eenmalig gebruik, maar de meeste zooi heb ik toch gratis versie van. (Office vervangen met OpenOffice, WinRAR met 7Zip, Nero met IMGBurn)

Link to comment
Delen op andere websites

Al iets illegaal gedownload: Nee zou niet durven

Zoja:

Muziek: Nope. Ik koop alles. Daarom loop ik altijd rond met een diskman die blokkeert bij de minste schok.

Games: Nope. Ik betaal altijd 60 euro voor een game waar ik een maand plezier aan moet beleven volgens BIG, wat niet klopt omdat de game een bugged rip-off is van een rip-off van de zoveelste uitgave van een game.

Films: Nope. Televisie met reclame die een half uur/kwart film duurt ftw.

Programma's: Nee. Ik koop ze altijd. Geen idee waarom elke maand 100 euro van mijn rekening af gaat, ik doe altijd secure transacties op Russische sites met gebrekkig engels.

Al iets illegaal gedownload: Ja.

Zoja:

Muziek: Ja. Maar is niet illegaal.

Games: Ja. Om uit te proberen. Zo heb ik bijvoorbeeld CoD4, CoD6, NFS Shift gedownload om later te kopen. Spellen die slecht zijn verdienen geen plek in mijn kast.

Films: Ja. Niet illegaal trouwens.

Programma's: Ja. Waarom niet? Ik verdien geen geld met de programma's, de meeste zijn toch voor eenmalig gebruik, maar de meeste zooi heb ik toch gratis versie van. (Office vervangen met OpenOffice, WinRAR met 7Zip, Nero met IMGBurn)

voor winrar heb je een trail van 40 dagen,dan geeft hij meldingen dat je het moet kopen maar je kan het dan nog steeds gebruiken hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...