jaah90 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Heeey ik heb nu gta sa vooor pc nou was mijn vraag: Hoeveel savegames kun je opslaan, want als ik bijv. een leuke missie heb gedaan, wil ik die wel een keertje met trainer nog een keer doen enzo. dus sla je dat game op op een nieuw savegame.. IK ga ervan uit dat er heel veel leuke missies inziiten, dus hoeveel savegames kun je bij gta sa opslaan:? bvd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 10 volgens mij <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Nee 8... volgens mij B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 10 ja en als je het spel zelf hebt kun je het toch zien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Heeey ik heb nu gta sa vooor pc nou was mijn vraag ben je te lui om zelf even te kijken?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Heeey ik heb nu gta sa vooor pc nou was mijn vraag ben je te lui om zelf even te kijken?? :huh: hahahah ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Heeey ik heb nu gta sa vooor pc nou was mijn vraag ben je te lui om zelf even te kijken?? :huh: hahahah ja Nee, ben niet te lui om te kijken.. Slaat trouwens nergens op.. Want ik ga niet meteen 10 savegames volsaven om te kijken of er nog meer komen. misschien komt er dan een scroller ofzo.. weet jij veel.... misschien wisten jullie het....Maar dan word er gezegd dat ik te lui ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 je hebt een Caps lock probleem (heb het ff gefixt) bij VC was dat ook niet hoor....dus waarom bij SA wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik vraag het niet voor nix hier... want ik weet niet of je meer dan 10 savegemas kan saven ook bij vc want die heb ik namelijk niet..... DAarom vraag ik het hier..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Je kunt er 10 saven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 @Exconent: reageer zinnig of niet. Nee, ben niet te lui om te kijken.. Slaat trouwens nergens op..Want ik ga niet meteen 10 savegames volsaven om te kijken of er nog meer komen. misschien komt er dan een scroller ofzo.. weet jij veel.... Het is een kleine moeite om 10x te saven en dan je saves weg te gooien. Ik kan me iets vinden in de lui-heid... Slotje (antwoord gegeven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.