Jump to content

Multiplayer zegt opeens: you have been disconnected because yor computer is running too slowly.


llllllllll

Recommended Posts

Hallo ik wou gta4 eens online spelen totdat ik ineens (na een paar minuten) dit ervoor kreeg

you have been disconnected because yor computer is running too slowly.

nog wat over de processor en de PC:

Alvast bedankt

post-83754-1259764783,69_thumb.jpg

Bewerkt: door llllllllll
Link to comment
Delen op andere websites

nou post je specs eens wat ik zie niks staan.

EDIT: nou ik zie hem, wat raar van die melding zeg :duh:

maar nu ff serieus, vind je het raar dat je die melding krijgt? ik niet, niks in je pc voldoet namelijk aan de eisen

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

nou post je specs eens wat ik zie niks staan.

EDIT: nou ik zie hem, wat raar van die melding zeg :duh:

maar nu ff serieus, vind je het raar dat je die melding krijgt? ik niet, niks in je pc voldoet namelijk aan de eisen

ehem!@#$ >>> er voldoet toch wel ff wat huh:

post-83754-1259766862,03_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

nee, de 8400 is neit goed genoeg.

dat hij daarzo aangeeft dat eht klopt komt door mezelf, ik heb ruim 300 kaarten moeten rangschikken op hoe goed ze zijn en dan een waarde tussen de 0 en 100 geven, en dat is geen pretje, maar door school enzo doe ik die lijst niet meer dus eigenlijk moet FK er nog even iemand anders voor vinden.

en zelfs al zal die voldoen, wat dan nog? gta4 is een processor gericht spel dus of die wel of niet voldoet gaat je echt niet redden

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan me neit voorstellen dat jij die normaal met een fatsoenlijke fps kunt draaien.

Jij kan je zo veel niet voorstellen. Ik speelde ook eens CoD:WaW op een 2.3 Ghz pc, en ik speelde vlotjes. Wonderen bestaan. Alleen wil jij ze niet zien. Spijtig.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan me neit voorstellen dat jij die normaal met een fatsoenlijke fps kunt draaien.

Jij kan je zo veel niet voorstellen. Ik speelde ook eens CoD:WaW op een 2.3 Ghz pc, en ik speelde vlotjes. Wonderen bestaan. Alleen wil jij ze niet zien. Spijtig.

En? een 2.3 Ghz pc is niks, was het singlecore/dualcore/triplecore/quadcore/hexacore/octacore? En bovendien vraagt IV veel meer dan WaW hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan me neit voorstellen dat jij die normaal met een fatsoenlijke fps kunt draaien.

Jij kan je zo veel niet voorstellen. Ik speelde ook eens CoD:WaW op een 2.3 Ghz pc, en ik speelde vlotjes. Wonderen bestaan. Alleen wil jij ze niet zien. Spijtig.

en houd jij je mond eens, alleen al omdat je een vergelijking doet tussen WaW en GTA4 geeft jou al geen rdcht van spreken.

WaW eist al stukken minder dan gta4, daarbij is er voor WaW ook geen triple core vereist.

Dus voordat jij je mond open doet en een beetje bijdehand een grote bek loopt te trekken, denk eerst even na.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...