Jump to content

TCP Port 80 voor WAMP gaat niet


Remi-X

Recommended Posts

Hey,

Vandaag weer even gekeken of ik mijn WAMP server dan eindelijk online krijg. Maar nee, echt niet. Waarschijnlijk komt dat doordat ik TCP Port 80 niet open krijg. Volgens mijn router moet hij open zijn, helaas zegt PFPortChecker wat anders.

Router geeft namelijk het volgende aan:

f3xbbr.jpg

Weetniet waarom ik die UDP poort ook heb gedaan, maar bij een andere installatie tutorial stond dat ik als protocol beide moest gebruiken, maar een optie "beide" is er bij mij niet, dus deed ik het zo.

PSPortChecker geeft helaas niet aan dat hij open is, en andere mensen kunnen ook niet op mijn IP adres komen.

213p62v.jpg

WAMP UDP poort, en alle andere poorten waaronder de TCP poorten van MTA, werken wel. Enkel deze niet.

IPv4 adres klopt.

EDIT: Zie ik net dat ik met een Apache service (via WAMP) ook poort 80 kan testen, result:

1zqcai9.jpg

EDIT 2: Tot mijn grote verbazing werken alle poorten tot nu toe die ik heb geprobeert op TCP, alleen de poorten 80 en 8080 krijg ik niet open :cab:

Wat kan het probleem zijn?

EDIT 3: Awesome, online die hap. Heb even de poort van 80 naar 70 weten te veranderen, en nu werkt het wel :) Maar iemand die nu op mijn site wilt komen, dient ook een poort in te voeren. Valt dat te veranderen?

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT 3: Awesome, online die hap. Heb even de poort van 80 naar 70 weten te veranderen, en nu werkt het wel :) Maar iemand die nu op mijn site wilt komen, dient ook een poort in te voeren. Valt dat te veranderen?

Nee. Voor elke website is een poort nodig. Wordt er geen poort ingevoerd, gebruikte de browser automatisch poort 80. Vergelijk het met poort 7777 bij SA-MP ;)

Correct me if I'm wrong... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...