Faenty. Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 zou iemand foto's van de safe houses van the ballad of gay tony en the lost and the damned kunnen maken en het hier plaatsen. greetzz gtadean alvast bedankt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 (bewerkt) Waarom heb je het nodig? TLaD: Over het TBoGT-savehouses zijn geen foto's te vinden . Bewerkt: 2 december 2009 door Hearv94 Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2009 ik bedoelde eigenlijk van binnen. omdat ik the episodes of lc heb gekocht en op wikigta geen foto's te vinden zijn maar toch bekend Greetzz gtadean Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 ik bedoelde eigenlijk van binnen. omdat ik the episodes of lc heb gekocht en op wikigta geen foto's te vinden zijn maar toch bekend Greetzz gtadean Er zijn nergens foto's te vinden en je hebt het spel toch zelf? Dus dan kan je het zelf ingame gaan bezichtigen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.