Jump to content

Pizzaboy?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand waar ik bij San Andreas op de PC de pizzaboy kan vinden? Ik heb al bij de pizzerias gekeken en ik weet dat ze heel soms rondrijden maar ik wil hem graag zo snel mogelijk.

Geplaatst:

Je zal een Pizzaboy sneller tegenkomen wanneer je zelf met een Faggio rijdt, de gebieden waar je daarvoor de meeste kans hebt zijn Santa Maria Beach, Verona Beach en Commerce :) .

Geplaatst:

Je komt hem ook tegen in 'Ice Cold Killa' als je de auto's in 't water duwt. Dat is de enige keer dat ik hem in het hele spel gezien heb.

Geplaatst:

Ik zie hem vaak rijden bij de snelweg bij het vliegveld.

Misschien handig als je zegt welke luchthaven en ook welke snelweg :7 , want wat je nu zegt is wat onduidelijk :puh: .

Geplaatst:

Sorry vergeten het was los santos airport je heb er een sneleweg omheen lopen naar de haven toe ( met lootsten enz) daar in de tunnel zijn er veel.

Geplaatst:

Sorry vergeten het was los santos airport je heb er een sneleweg omheen lopen naar de haven toe ( met lootsten enz) daar in de tunnel zijn er veel.

Eigenlijk zie ik daar nooit Pizzaboy's rijden, ik zie ze eerder aan de Oostkant van Las Venturas Airport,

mogelijk ook op de stuk Parkway aan de luchthaven :) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...