Jump to content

PC Samenstellen voor vriend

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste forumgebruikers,

Ik heb wat met mijn vriend gepraat, en hij zei dat hij opzoek was naar een PC en hij vroeg of ik hem wilden helpen.

De computer mag zelfbouw zijn, maar ook zo'n kant en klare zoals je die in de winkel zou vinden.

De volgende dingen moeten er op/in zitten:

• Een Dualcore processor (1 of 2 processors/processor)
  • Windows I7
  • Indien kant en klaar, dan moet hij van het merk HP of Dell zijn
  • Zoveel mogelijk werkgeheugen in RAM geheugen

Ik ben benieuwd wat jullie kunnen samenstellen of vinden. Iniedergeval, heel erg bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe duur mag het zijn?

Btw. Windows I7 ?? xD

Dat zij hij er niet bij. Dus kijk maar hoe duur hij wordt.

Het is toch Windows I7? Of anders de nieuwste Windows, ik dacht Windows 7 of I7. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Ik vind je lijstje persoonlijk niet echt duidelijk.

• Een Dualcore processor (1 of 2 processors/processor)
  • Windows I7
  • Indien kant en klaar, dan moet hij van het merk HP of Dell zijn
  • Zoveel mogelijk werkgeheugen in RAM geheugen

mag het ook een Quad Core of core i7 zijn?

Het is Windows 7, niet i7.

ok, al is een custom built PC altijd beter dan een merk-pc voor dezelfde prijs

met zoveel mogelijk ram-geheugen (rond de 16 gig) ben je niets, 4 gigabyte is zat.

En we kunnen echt niet beginnen samenstellen zonder budget. Je kan een dual core systeem van 500 euro samenstellen, of één van 1000. Je vraagt dus best even zijn maximaal budget. :puh:

Geplaatst:

Ik ben er vanuit gegaan dat hij er niet op gaat gamen, maar dat de PC bedoelt is voor werken. Ik heb daarom zoals gevraagd een snelle Dual Core genomen met, ook zoals gevraagd, veel geheugen. Er zit een budget grafische kaart bij omdat er niet op gegamed gaat worden neem ik aan, anders moet je een andere grafische kaart erbij nemen. Er ontbreekt een behuizing, deze moet hij zelf erbij kiezen in zijn eigen smaak. Ook het OS ontbreekt, omdat ik niet weet elke versie hij wilt. (32 of 64 bits0 Windows 7 is verkrijgbaar in OEM uitvoering vanaf 77,77. De PC is samengesteld op alternate.nl

post-35628-1259783151,93_thumb.png

Geplaatst:

Ik ben er vanuit gegaan dat hij er niet op gaat gamen, maar dat de PC bedoelt is voor werken. Ik heb daarom zoals gevraagd een snelle Dual Core genomen met, ook zoals gevraagd, veel geheugen. Er zit een budget grafische kaart bij omdat er niet op gegamed gaat worden neem ik aan, anders moet je een andere grafische kaart erbij nemen. Er ontbreekt een behuizing, deze moet hij zelf erbij kiezen in zijn eigen smaak. Ook het OS ontbreekt, omdat ik niet weet elke versie hij wilt. (32 of 64 bits0 Windows 7 is verkrijgbaar in OEM uitvoering vanaf 77,77. De PC is samengesteld op alternate.nl

post-35628-1259783151,93_thumb.png

Dit moet lukken, bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...