Jump to content

Koninklijke marechaussee busje (KMar)

Recommended Posts

Geplaatst:

onbekendeiv?

Dat maakt toch niet uit dat valozo1 hem heeft geretextuurd?

Jij hebt hem toch ook al geretextuurd...

Geplaatst:

Ik heb trouwens wel de agter kant er van gebruikt maar voor de rest niet ;)

Greetz kevin

Tja, dat soort dingen zijn toch wel heel erg belangrijk om te vermelden. Alles wat je steelt/hergebruikt moet met toestemming gebeurd worden :)!

Geplaatst: (bewerkt)

maxvito Learn Dutch. ik snap niks van je zin

Leer jij eerst Nederlands én Engels dan, want blijkbaar kun jij geen van beide fatsoenlijk spreken. Ooit van hoofdletters en interpunctie gehoord? Blijkbaar niet, want namen schrijf je wél met een hoofdletter (dus niet "maxvito") en werkwoorden niet (dus niet "Learn"). Verder is de eerste letter van een zin altijd een hoofdletter (dus niet "ik") (behalve als het een woord is met apostrof o.i.d, zoals " 't Was mooi weer ") en moet er een punt komen aan 't eind van de zin.

Geen commentaar geven over dingen waar je zelf niet eens verstand van hebt.

Verder moeten jullie kappen met het maken van deze "Nederlandse" mods, want behalve die paar mensen op dit forum, downloadt niemand ze. Een txd'tje openen en wat plaatjes veranderen kan elke idioot. Een van de enige nieuwe leden die aan modding doet in dit subforum en die potentie heeft om een goede modder te worden is op dit moment henkjansmit. En voordat jullie daar slim over lopen gaan doen: de naam van zijn account begint niet met een hoofdletter, dus schrijf ik het ook niet met een hoofdletter (tenzij het het eerste woord van de zin is, natuurlijk).

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Okay maar ik heb hem niet te download staan maar ik vind leuk om mijn werk te tonen ik ben nog bezig om te leren.

• 2 weken later...
  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...