Jump to content

Fingerprintz -/ Cabyon

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem niet echt goed gelukt, je kon de kleuren beter over laten lopen en de tekst mag ook wel iets duidelijker

Daarom geef ik een 5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dit wel een leuke stijl eigenlijk, het is tenminste een signature waarbij je er even een tijdje voor neemt om hem echt te bekijken. Wat zijn die rondjes, wat is er in de achtergrond verwerkt, wat bedoelt die nou precies met fingerprints. Dit vind ik dus een goed geslaagde signature, druk, maar dat staat dan ook weer goed bij de sig! Ik zou je hiervoor een 8/10 geven, maar ga vooral door met mooie tekstsignatures maken (just art was ook mooi :tu:)

Maak anders eens een text signature die meerdere programma's in beslag neemt, zoals het 'fresh' text effect. je hebt hem misschien wel eens gezien, maar dat is deze afbeelding:

GTAGames.nl afbeelding
,

deze text neemt meerdere programma's in beslag (2) maar is wel erg mooi. Natuurlijk heb je veel meer van deze texten (2009 text effect, valentines text effect en ga zo maar door), en van al de voorbeelden die ik heb genoemd is er een goede tutorial te vinden (als je niet weet waar, stuur maar een pb of spreek me aan op msn). Deze tutorials nemen wel veel tijd in beslag, maar dan heb je wel iets waarvan je echt 'wauw' kan zegegn :)

KUTGW!

Bewerkt: door flippie13

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...