Jump to content

Nieuwe pc

Recommended Posts

Geplaatst:

eey ik wil graag een nieuwe pc kopen waar spellen zoals lotr conquest en gta 4 het op doen.

Heeft iemand nog (goedkope) suggesties??

gr marijn

Geplaatst:

Wat is "goedkoop" voor jou? Dan kan men hier iets samenstellen voor jouw budget. :)

ow sorry vergeten... zoon 700-800 euro

Geplaatst:

Gebruik het lijstje wat in deze post staat. Daarnaast kan je hier (klik op je naam rechtsboven > Instellingen) een handtekening instellen, zodat je niet bij elk bericht een plaatje hoeft te uploaden (deze heb ik nu verwijderd).

Geplaatst:

Is die 700-800 euro je budget voor alleen de PC, of moet voor dat geld ook randapparatuur en een OS worden opgenomen in de "offerte".

@ Senneken's systeem: Mooi setje, ik zou persoonlijk een Spinpoint F3 schijf pakken, die zijn sneller. Én ik zou een ander moederbord nemen, eentje met net even wat meer funties erop. Zijn budget laat het toe en dan heb je toch meer waar voor je geld.

Geplaatst:

Is die 700-800 euro je budget voor alleen de PC, of moet voor dat geld ook randapparatuur en een OS worden opgenomen in de "offerte".

@ Senneken's systeem: Mooi setje, ik zou persoonlijk een Spinpoint F3 schijf pakken, die zijn sneller. Én ik zou een ander moederbord nemen, eentje met net even wat meer funties erop. Zijn budget laat het toe en dan heb je toch meer waar voor je geld.

Vraag eens eerst of die meer functies überhaupt wel nodig zijn, allemaal leuk en aardig maar ik persoonlijk gebruik bijna niks wat al dat extra's biedt, vandaar dat ik t liefst voor de kaalste versie ga.

Geplaatst:

Daar is meneer "commentaar leveren maar zelf geen zinnig advies geven" weer. Laat ik nou gewoon die jongen willen helpen omdat ik zelf ook een goedkoop moederbord heb, en er zeker funties zijn die ik graag had gewilt maar nu niet heb. Het is maar een advies voor de topic starter, hij moet uiteindelijk zelf beslissen of hij een moederbord met meer functies nodig heeft. Ik dwing hem tot niets, maar geef hem een punt om over na te denken. Hij moet uiteindelijk zelf beslissen.

Geplaatst:

Daar is meneer "commentaar leveren maar zelf geen zinnig advies geven" weer. Laat ik nou gewoon die jongen willen helpen omdat ik zelf ook een goedkoop moederbord heb, en er zeker funties zijn die ik graag had gewilt maar nu niet heb. Het is maar een advies voor de topic starter, hij moet uiteindelijk zelf beslissen of hij een moederbord met meer functies nodig heeft. Ik dwing hem tot niets, maar geef hem een punt om over na te denken. Hij moet uiteindelijk zelf beslissen.

Vraag het de topicstarter eerst zelf dan wat die extra nodig zult hebben, anders heeft die er niks aan. Dat jij graag "meer functies" had gehad oke, maar de TS ben jij niet.

Geplaatst:

Daarom zeg ik ook dat hij zou kunnen kijken naar een ander duurder moederbord met meer funties, aansluitmogelijkheden etc. Misschien dat ik mijn zin te veel naar senneken heb gericht, maar het was de bedoeling de topic starter advies te geven. Overigens mag de topic starter wel eens reageren wat hij van het systeem vind, en besluiten of hij een ander moederbord met meer funties erop wilt hebben of niet.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...