djbob Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Ik ben nu op San Fierro, en ging terug naar lossantos om de bulgary boxville te pakken, om in te gaan breken.. Echter, er wordt gezegt dat ikeen huis moet zoeken, maar welke, ik kan geen 1 huis vinden met een open deur of hotspot oid. Weten jullie wat ik moetdoen? EDIT: Nu zie ik opeens overal huizen die je kan inbreken, probleem opgelost Bewerkt: 13 juni 2005 door djbob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik heb nog een tip voor je: breek ergens in, ga dan naar die plek waar je het moet afleveren en dan ga je al die huizen in de omgeving doen het levert erg veel geld op ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Als je spullen wil stelen moet je eerst en vooral de missie "Home Invasion" voltooid hebben. Als dit gebeurt is moet je een zwarte boxville vinden (er staat er ééntje tegenover de gym in Los Santos. Stap in het busje druk op de toets voor de missies. Alleen 's nachts kan je inbreken (precies wanneer weet ik niet meer). Zoek een huis met een geel pijltje bij de voordeur. Nu kan je inbreken. :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Hoeveel verdien je er ongeveer mee dan? Ik win zo nu en dan 350.000 bij de paardenraces.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Hoeveel verdien je er ongeveer mee dan? Ik win zo nu en dan 350.000 bij de paardenraces.... Als je 2 objecten steelt is dat ongeveer $100 waard. Bijna niets, maar het is leuk om te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Hoeveel verdien je er ongeveer mee dan? Ik win zo nu en dan 350.000 bij de paardenraces.... Als je 2 objecten steelt is dat ongeveer $100 waard. Bijna niets, maar het is leuk om te doen. maar met welke auto kun je die dingen stelen kweet wel welke bus maar waar staat die ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Hier is nog zo'n topic van in gta general, maar hier voor meer info over jou vraag kuyt, [klik Hier voor een betere overzicht. klik Bewerkt: 16 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.