Jump to content

Probleem GTA Vice City

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Na een lange tijd installeerde ik GTA VC weer eens op m'n pc, maar tijdens het spelen gaan er wat dingen mis. Zodra er een cutscene is geweest gaat het spel niet meer verder. Het beeld wordt na een cutscene altijd even zwart om daarna weer verder te kunnen spelen. Bij mij blijft het spel echter in dat zwart 'hangen'. Soms werkt het als ik op de windows toets druk en daarna weer het spel aan te klikken. Soms helpt dit ook niet en staat het spel dus vast.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Geplaatst:

Hallo,

Na een lange tijd installeerde ik GTA VC weer eens op m'n pc, maar tijdens het spelen gaan er wat dingen mis. Zodra er een cutscene is geweest gaat het spel niet meer verder. Het beeld wordt na een cutscene altijd even zwart om daarna weer verder te kunnen spelen. Bij mij blijft het spel echter in dat zwart 'hangen'. Soms werkt het als ik op de windows toets druk en daarna weer het spel aan te klikken. Soms helpt dit ook niet en staat het spel dus vast.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Mods geïnstalleerd? Kan je systeem het aan? Probeer het eens opnieuw te installeren.

Geplaatst:

Nee, ik heb geen mods geinstalleerd en mijn pc kan het zeker aan. Er stond op de harddisk die ik zo uit mijn oude pc had genomen nog wel een GTA VC waar flink gemodded was. Ik heb deze sporen voor de installatie zo goed mogelijk uitgewist.

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat je de frame limiter aan moet zetten. Die wil nog wel is dit soort problemen oplossen.

Denk je? Vroeger had ik deze problemen niet en stond de frame limiter uit.

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat je de frame limiter aan moet zetten. Die wil nog wel is dit soort problemen oplossen.

Denk je? Vroeger had ik deze problemen niet en stond de frame limiter uit.

Op mijn oude pc had ik er wel last van dat het scherm zwart bleef als de frame limiter uit stond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...