Kaneda1 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 hallo, recent heb ik GTA San Andreas vanaf Xbox live gedownload voor de Xbox 360. ik heb opgemerkt dat er een ''user tracks'' icoontje staat onder ''radio'' ik vraag me dus af hoe ik mijn eigen muziek kan afspelen via user tracks. ik heb gegoogled maar leverde niks op alvast bedankt voor uw hulp Reageren
Casss Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik weet niet zo veel van Xdoos maar misschien moet je de GTA-SA cd in je computer steken en dan in het mapje user tracks muziek zetten, weet ik veel. Anders kijk even in je handleiding of krijg je er die niet bij? Gta-Kneusje >>> Door VWO-er: Als je toch alleen onzin gaat uitkramen, laat je bericht dan achterwege..<<< Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik weet niet zo veel van Xdoos maar misschien moet je de GTA-SA cd in je computer steken en dan in het mapje user tracks muziek zetten, weet ik veel. Anders kijk even in je handleiding of krijg je er die niet bij? Gta-Kneusje je weet idd niet over de Xbox want hoe wil ik een cd die ik niet heb in mijn computer zetten en in het user tracks mapje zetten op mijn computer terwijl ik em juist voor me xbox wil (en voordat een mod mij verkeerd begrijpt: ik heb GTA San Andreas van XBox live gedownload voor 1200 microsoft points (10 euro) en is dus niet illegaal..) >>> Door VWO-er: Had ik al door (er was laatst ook al iemand die hem van Xbox Live downloadde<<< Reageren
Pesimist Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Past er in je xbox 360 een usb stick of zo? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Een wat late reaktie maargoed, UserTrack werkt simpelweg niet op de XBox 360 Enige manier om muziek af te spelen is doormiddel van je MP3-speler aan te sluiten via de USB, dan gaat namelijk meteen de 'Game-Radio' automatisch uit Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ook niet helemaal goed, Rusty.. Je kan een USB aansluiten met mp3 of de geluidsbestanden die je op je 360 HDD hebt gezet vanaf CD tijdens een game gewoon als het ware "over de game heen" afspelen d.m.v. je dashboard. Ook kan je met de juiste router instellingen alle muziek die je op je pc hebt staan streamen uit Windows Media Center naar je 360. Opties genoeg dus, tel daar de manier van Rusty nog even bij op. Druk op de xbox knop terwijl je aan het gamen bent; Ga naar de tab "Media"; Selecteer je map met muziek, of dat nu van de HDD is, je PC Windows Media Center of vanaf je USB (aangegeven als "Portable Device"); De muziek begint nu te spelen, druk nogmaals op je xbox-knop om weer verder te gamen, mét je eigen muziek. Hiervoor geldt trouwens hetzelfde als wat Rusty aangeeft, de ingame muziek valt automatisch weg. Dit werkt niet alleen bij GTA maar bij alle xbox 360 games. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Mja, weet ik, ik gaf ook eigenlijk de makkelijkste manier aan Windows Media Center heeft ook lang niet iedereen werkend op zijn X-Box, bij mij werkt het wel maar ik gebruik het niet vaak Overigens vind ik muziek op de HDD van de X-Box een beetje zinloos, daar pleur ik wel de Demo's, Filmpjes en overige op Enne, volgens mij kan je als je Windows Media Center opstart, niet meer verder gamen, dan moet ik in ieder geval eerst terugkeren naar het Dashboard , Zijn apparte programma's van elkaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.