MidnightMayhem Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Heb 's wat in mekaar geflanst. Wou het een filmische look geven. En ik wou het ook simpel houden. Wat vinden jullie? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Een filmische look ? Je bent op het idee gekomen door timmi's topic? Daar hadden ze dezelfde beginscreen . Maar leuk resultaat, alleen lijkt het wat simpel, maar de 'simpliciteit' behoudt de schoonheid van de IV-omgeving . Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Een filmische look ? Je bent op het idee gekomen door timmi's topic? Daar hadden ze dezelfde beginscreen . Maar leuk resultaat, alleen lijkt het wat simpel, maar de 'simpliciteit' behoudt de schoonheid van de IV-omgeving . inderdaad, ik vond het wel een mooie screen Van de filmische look vond ik wel de render passen, heb de afbeelding wat donker gezet en de letterboxes vond ik ook wel van toepassing Reageren
7ulian Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Dit vind ik nou een gave signature! De sfeer is erg goed! Ik houd zelf niet van die soort fonts omdat elke letter anders is, maar elk karakter (dat zie je nu heel goed bij de M) hetzelfde; maar dat is een heel klein puntje... voor de rest echt prima! 9+ Reageren
vice Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind het er echt goed uit zien! Als je niet eens zei dat het van GTA IV kwam had ik waarschijnlijk eerst nog gedacht dat het niet van GTA kwam of een ander spel. Ik vind het echt een mooie signature. 9,5/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.