a7xGTA Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Hi, Ik weet waarschijnlijk net zoveel als jullie... maar heel misschien weet iemand meer over Mafia 2? wanneer die uit komt etc? Gr a7xGTA Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Lees dit maar even. Reageren
a7xGTA Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Dankje! weet je toevallig ook nog wanneer de game uit komt of is dat voor ons allemaal nog een verrassing? :$ bij GameMania konden ze het me ook al niet vertellen Reageren
PrioX Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 ik weet het niet helemaal zeker maar ik geloof eind januari/begin feberuari 2010 Reageren
a7xGTA Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2009 ik weet het niet helemaal zeker maar ik geloof eind januari/begin feberuari 2010 Thanx!! ik zit er echt op te wachten! lijkt me zo'n vette game!! Reageren
Rullez Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 ik weet het niet helemaal zeker maar ik geloof eind januari/begin feberuari 2010 Thanx!! ik zit er echt op te wachten! lijkt me zo'n vette game!! Gisteren heeft Take-Two in een interview met de website VG247.com vrijgegeven dat Mafia 2 in het eerste half jaar van 2010 zou verschijnen. bron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.