Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben sinds kort begonnen met het modden van GTA San Andreas

Alleen nu is een bill board, waarvan ik de texture verandert had, onzichtbaar geworden

Ik heb al geprobeerd om het oude bestand te herstellen, maar het bord blijft onzichtbaar (het is wel zichtbaar in MapViewer)

Daarna heb ik hetzelfde geprobeerd bij een ander bord, maar hierbij lukte het echter wel en kon ik de fout ook weer normaal herstellen, terwijl ik helemaal niks anders had gedaan dan bij het eerste bord.

Weet iemand misschien hoe ik het oude bord kan herstellen of kan anders iemand mij het ongemodificeerde bestand billbox.txd toesturen zodat ik het bord kan herstellen?

In de bijlage staan nog enige screenshots van de borden :Het bord van de sex shop is waar het veranderen wel lukte en het bord met de Sprunk reclame is het bord dat onzichtbaar blijft

PS: je moet de screenshots wel even uitpakken met winrar (ik weet zo even geen makkelijkere manier om de screenshots up te loaden)

Alvast bedankt Henka

MapViewer 2009-12-03 23-04-16-60.rar

gta_sa 2009-12-03 23-00-52-53.rar

gta_sa 2009-12-03 23-00-42-23.rar

gta_sa 2009-12-03 22-59-44-37.rar

gta_sa 2009-12-03 23-07-15-14.rar

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Je zult het waarschijnlijk niet meer lezen, maar het is gelukt het billboard is weer zichtbaar!

Bedankt voor de hulp

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geen idee, ik heb bij andere textures hetzelfde gedaan en daar ging het niet fout.

Misschien heb ik ergens in het TXD bestand per ongeluk een getalletje verwijdert ofzo.

Bewerkt: door Henka

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...