legend Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 hallo iedereen ik ben helemaal nieuw hier ik speel zeer veel cod modern warfare 2 online en heb een clan gestart ! nu zijn we ingeschreven op gamebattles maar ik zou nog een clan logo laten maken door 1 van jullie op dit forum ik heb er helemaal geen verstand van en het gedult er niet voor onze clan noemt MAES CLAN graag zou ik een logo laten maken met een paar mooie vrouwen op en onze clan naam er in een speciale vorm en lettertype kleuren nie te fel maar ook niet te sober ik zou zeggen alvast bedankt en maar er iets van Greetz legend Reageren
jellemuis Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 hoi, welkom op het forum. dit forum is feitelijk voor GTA daarom heet het ook GTAforum maar dat maakt niet zo heel veel uit ik wil best wat proberen maar dan moet je eigenlijk dit lijstje gebruiken: Type: Stijl: Grootte: Afbeelding: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): daarna kan ik je verder helpen en als je dat rijtje niet gebruikt krijg je ook nog overlast van moderators Reageren
legend Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 hallo ik zal even de nodige info geven Type: logo Stijl: strak Grootte: 300x200 Afbeelding: vrouwen mag schaars gekleed zijn Tekst: MAES CLAN is speciaal letter type Rand: mag speciaal zijn Kleuren: niet al te fel Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten doen. Neem je tijd en maak er wat moois van, stop er ook mooie effecten in. Greetz Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 hallo ik zal even de nodige info geven Type: logo Stijl: strak Grootte: 300x200 Afbeelding: vrouwen mag schaars gekleed zijn Tekst: MAES CLAN is speciaal letter type Rand: mag speciaal zijn Kleuren: niet al te fel Ik wil het graag door een 1.professionele photoshopper laten doen. Neem je tijd en maak er wat 2.moois van, stop er ook mooie effecten in. Greetz 1.Denk je dat alle andere mensen dit door een pruster willen laten doen? 2.Iedereen wil een mooi 'iets' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.