Jump to content

Checkpoint probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op dit moment al aardig ver met mijn jobscript. In dat jobscript staat een Truckerjob. Als trucker moet je je vrachtwagen naar de docks rijden en daarvoor ontvang je geld. Nu wil dit allemaal wel lukken maar ik heb een probleem met het checkpoint. Een tijd geleden heb ik ook een navigatiesysteem (met checkpoints) gemaakt. Als de trucker nu het checkpoint binnen rijd, krijgt hij geen geld maar de melding "[NAVIGATION]: you reached your destination. De twee OnPlayerEnterCheckpoint (die van de navigatie en het trucksysteem) zijn dus in de war geraakt, kan iemand mij vertellen hoe ik kan instellen dat dit niet meer gebeurd?. Graag het antwoord te posten.

sean5874

Geplaatst:

Het is natuurlijk handiger als je het script plaatst ;)

Maar goed een mogelijke oplossing is bv een new aanmaken als dit:

new CheckpointSort = 0

Als je de trucker missie start zet je dat bv op 1 en voor navigatie zet je dat op 0, en in OnPlayerCheckpoint zet je dat een check ;)

Geplaatst:

Het is natuurlijk handiger als je het script plaatst ;)

Maar goed een mogelijke oplossing is bv een new aanmaken als dit:

new CheckpointSort = 0

Als je de trucker missie start zet je dat bv op 1 en voor navigatie zet je dat op 0, en in OnPlayerCheckpoint zet je dat een check ;)

Het is niet gelukt, hij doet het nog steeds, voor de duidelijkheid heb ik mijn script hier geupload, met de CheckpointSort's erin.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...