KoenKucharek Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 het is heel simpel kan iemand miscchien naas de johnson huis garage een trap met een oprij plankje maken want ik heb vrschillende voertuigen op het dage gezet door gebrek aan ruimte alvast bedankt koen.
Galiorix Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 (bewerkt) het is heel simpel kan iemand miscchien naas de johnson huis garage een trap met een oprij plankje maken want ik heb vrschillende voertuigen op het dage gezet door gebrek aan ruimte alvast bedankt koen. Voor degene die geen zin hebben de zin 5 keer over te moeten lezen omdat je hem niet snapt: Het is heel simpel: kan iemand misschien naast de garage van het Johnson huis een trap maken met een op rij plank want ik heb daar verschillende voertuigen geplaatst omdat er te weinig ruimte in de garage is. Alvast bedankt, Koen Bewerkt: 4 december 2009 door Galiorix
Dutchy3010 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 http://www.gtaforum.nl/topic/1825-modding-request/
Recommended Posts