Jump to content

Xara 3d probeersel

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej iedereen :)

Al een lange tijd was ik van plan om een large art te maken en daarin me forumnaam te verwerken in 3d. Aangezien photoshop geen goede 3d functie heeft, heb ik daar een programma voor gedownload genaamd Xara 3d. Vervolgens een paar mooie tuts opgezocht en die toen laten rotten voor enkele weken. Vandaag kwam ik toevallig weer het programma tegen, en heb er maar een signature van gemaakt, met xara 3d en met photoshop. Zelf ben ik wel te vinden over het resultaat en ik hoop jullie natuurlijk ook! bij deze me signature:

FlippiexaralettertransparartPNG.png?t=1259939095

Hou er natuurlijk wel rekening mee dat het een uitprobeersel is, me eerste signature met xara 3d. De tekst ziet er misschien wel een beetje plat uit, maar dat komt omdat ik hem in xara 3d mooi vond staan en geen hele diepe tekst wou.

R & C? :$

Geplaatst:

Erg leuk gedaan, goeie kleuren en prints, cool lettertype. Het ziet er leuk uit dus, maar ik vind het niet erg speciaal, wellicht dat je er een meer 3D omgeving bij kan fixen.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...