Jump to content

Nederlandse Brandweerwagen!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, ik ben momenteel veel bezig met Nederlandse mod’s en het valt me op dat er nog geen enkele Nederlandse Brandweerwagen is! Maar sinds nu komt hier verandering in, want ik presenteer met trots mijn Nederlandse Brandweerwagen uitvoering!

De Screens:

1259946325-650.jpg

1259946350-170.jpg

1259946374-090.jpg

Download Link:

Nog niet beschikbaar! eerst toestemming, en ik wil jullie mening weten, dus plaats iets!

Exta informatie:

Mischien binnekort een versie 2!

Geplaatst:

Van wie is het model? Het moet namelijk wel een retexture mod zijn. Maar goed, het ziet er aardig uit, jammer dat de Nederlandse brandweerwagens hier totaal niet op lijken.

Het valt me wel op dat de laatste tijd de modding showroom wordt overspoelt door deze texture mods. :{

Geplaatst: (bewerkt)

het model is van gta iv

mijn mening:

het is gewoon de gta iv brandweerswagen en geen nederlandse..

dus ik vind hem niet mooi.

sorry maar dat is eigen mening

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst: (bewerkt)

Dit is niet het GTA IV model. dit is een ander model, zelf ook weer ge-mod en dus niet van GTA-IV, en de mod van gta iv heeft hele andere coordinaten.

en in de versie 2 komen de strepen erbij, dus de blauw witte.

Bewerkt: door Jerryosswest
Geplaatst:

Dit is niet het GTA IV model. dit is een ander model, zelf ook weer ge-mod en dus niet van GTA-IV, en de mod van gta iv heeft hele andere coordinaten.

en in de versie 2 komen de strepen erbij, dus de blauw witte.

Dus je hebt het model zelf gemaakt? Mag ik een screen in 3ds max zien?

Geplaatst:

Wanneer gaat iemand nou eindelijk een keer de Nederlandse Opel Astra maken. Ik heb er zo een erge behoefte aan!

Come on guys, wees ff origineel. Volgens mij hebben we nu 6 topics met een naam de begint met Nederlandse. Verzin even iets anders want ik heb nu wel genoeg van deze texturejobs gezien :duh: .

Geplaatst:

Van wie is het model? Het moet namelijk wel een retexture mod zijn. Maar goed, het ziet er aardig uit, jammer dat de Nederlandse brandweerwagens hier totaal niet op lijken.

Het valt me wel op dat de laatste tijd de modding showroom wordt overspoelt door deze texture mods. :{

@RD

ik heb het gevoel dat de hype door mijn is begonnen :{

@aan de maker:

sorry maar,

ik vind het wat tegenvallen, het is niet echt een NL Brandweer

Geplaatst:

Wanneer gaat iemand nou eindelijk een keer de Nederlandse Opel Astra maken. Ik heb er zo een erge behoefte aan!

Come on guys, wees ff origineel. Volgens mij hebben we nu 6 topics met een naam de begint met Nederlandse. Verzin even iets anders want ik heb nu wel genoeg van deze texturejobs gezien :duh: .

welke jobs zie je nu liever dan?

Geplaatst:

Geen andere retextures maar mods met een nieuw model, iets origineels, een nieuw voertuig.

Inderdaad, het begint nu een rage te worden. ''Wie maakt de beste texture mod met een model van een?''

Geplaatst:

Zoals Beagle zegt, geen jobs.

Ga iets doen met je creativiteit en maak wat modelletjes. Of maak een texture job die origineel is!

Geplaatst:

ja..

als je een nederlandse brandweer wil maak het dan voor je zelf (met een retextuur)

en van het orgineel heb je toestemming?

Grtzz

Geplaatst:

ik ben wel van plan nog eens een nederlandse TAS (tankautospuit) te maken voor GTA IV.

dingen als dit, ik moet zeggen dat ik het niet echt mooi vind ondanks dat je toch een aardige poging hebt gewaagd.

ik ben nu proberen eerst eens een paar modellen aan te passen en weer 100% werkend ingame te krijgen en daarna ga ik kijken eventueel een geheel eigen wagen te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...