Jump to content

Nederlandse Brandweerwagen!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

YES! Hier heb ik al m'n hele leven op gewacht, een Nederlandse brandweerwagen! Lekker Nederlandse zooi in een o-zo Amerikaanse game.

Hij lijkt inderdaad erg op de Nederlandse brandweerauto: ze zijn namelijk allebei rood.

1259946350-170.jpg

brandweer.jpg

Geef nou toe: als je hier de overeenkomsten niet in ziet ben je gewoon blind.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Het is simpelweg de brandweerwagen van IV, geconverteerd naar SA (mits hier en daar een héél kleine aanpassing). Daar heb jij dan gewoon de logo's van vervangen voor Nederlandse, en dat is geen texture mod.

Als je deze brandweerwagen nou perfect zou maken als een Nederlandse, compleet rood met blauwe en witte strepen en de logo's op dezelfde plaats, dan had je iets om te tonen. Dit vind ik persoonlijk niet noemenswaardig. :N

Geplaatst:

btw:

de echte heeft geen logo op de zijkant alleen strepen dus zo nederlands is die van Jerry ook weer niet ....

Geplaatst:

btw:

de echte heeft geen logo op de zijkant alleen strepen dus zo nederlands is die van Jerry ook weer niet ....

deze heeft wel een logo op de zijkant, kijk maar goed direct achter de striping, vlak voor de text brandweer op de achterste manschappendeur.

Geplaatst:

Sory hoor maar dit vind ik echt verre van mooi.

Een nederlandse brandweerwagen heeft zoiëzo een andere vorm, En ik vind de textures er behoorlijk slecht opgeplakt,

ik Herriner me nog iets van de kleuterklas, Toen moesten we proberen een auto te knutselen, En Die leek precies op deze

(Ik word eindelijk herenigd met mijn 4jarige knutselwerkje lijkt 't zo :clown: )

Geplaatst:

Hee, ik ben momenteel veel bezig met Nederlandse mod’s en het valt me op dat er nog geen enkele Nederlandse Brandweerwagen is! Maar sinds nu komt hier verandering in, want ik presenteer met trots mijn Nederlandse Brandweerwagen uitvoering!

De Screens:

1259946325-650.jpg

1259946350-170.jpg

1259946374-090.jpg

Download Link:

Nog niet beschikbaar! eerst toestemming, en ik wil jullie mening weten, dus plaats iets!

Exta informatie:

Mischien binnekort een versie 2!

Ik vind hem best mooi!

Maar het is geen Nederlandse!

Dat komt denk ik om dat in Nederland alle verschillend zijn!

Geplaatst:

Ik vind hem echt verre van mooi, hij is echt gewoon de auto van GTA IV met een paar nederlandse logo's erop, ik denk niet dat dit veel gedownload word, sorry

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...