Jump to content

Pc schoon houden, fan filters?


JoshTheBoss

Recommended Posts

Mijn nieuwe pc komt eraan, en dan vraag ik me toch wat af. ik krijg 4 inhale fans, en 2 exhaule fans, dus dat zal waarschijnlijk toch wat stof naar binnen halen.

Ik heb nu enkele opties:

* Enkele dust filters kopen

* Dust filters maken van panties :puh:

* geen enkele filter, en gewoon om de zoveel tijd schoonmaken.

In hoeverre blokkeert zo'n filter de lucht doorgang, van de dust filter en van de panty?

wat zou ik doen?

Josh

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn nieuwe pc komt eraan, en dan vraag ik me toch wat af. ik krijg 4 inhale fans, en 2 exhaule fans, dus dat zal waarschijnlijk toch wat stof naar binnen halen.

Ik heb nu enkele opties:

* Enkele dust filters kopen

* Dust filters maken van panties :puh:

* geen enkele filter, en gewoon om de zoveel tijd schoonmaken.

In hoeverre blokkeert zo'n filter de lucht doorgang, van de dust filter en van de panty?

wat zou ik doen?

Josh

gewoon lekker creatief zijn en panties gebruiken, blokkeert de airflow nauwelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een panty gebruikt komt die dan niet helemaal vol met stof, want dan komt er nog niet veel lucht door de fan.

mvg TBOGG

Dan zou je die nog om de zoveel tijd moeten schoonmaken, maar dat is met fan filters ook zo. Dus je moet sowieso een keer je computer openmaken en schoonmaken, of het nou de fan filter is of bij de hardware. Maar ik vind die panty wel creatief bedacht :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon om de zoveel tijd een nieuwe panty in je PC hangen en klaar. Zo'n ding schoonmaken kan ook, maar ze gaan toch een keer slijten en/of scheuren. Zo duur zijn die dingen niet en je kunt ze gewoon kopen bij je supermarkt.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de reacties! ik zag die panty filter een keer op youtube, behoorlijk simpel en fan filters zijn toch best prijzig vind ik. maar als ze de airflow nouwelijks blokeren, ga ik er zeker een paar over mijn fans doen.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de reacties! ik zag die panty filter een keer op youtube, behoorlijk simpel en fan filters zijn toch best prijzig vind ik. maar als ze de airflow nouwelijks blokeren, ga ik er zeker een paar over mijn fans doen.

bij azerty is een fan filter 120mm nog geen 2 euro, dus met duur ben ik het niet met je eens

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de reacties! ik zag die panty filter een keer op youtube, behoorlijk simpel en fan filters zijn toch best prijzig vind ik. maar als ze de airflow nouwelijks blokeren, ga ik er zeker een paar over mijn fans doen.

bij azerty is een fan filter 120mm nog geen 2 euro, dus met duur ben ik het niet met je eens

Klik

+10 euro verzendskosten is €12,- terwijl je er bij de supermarkt er een paar kunt kopen voor bijna niks (panties bij de super dan he :puh: ).

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

+10 euro verzendskosten is €12,- terwijl je er bij de supermarkt er een paar kunt kopen voor bijna niks (panties bij de super dan he :puh: ).

Als je toevallig al iets moest bestellen kun je het mooi meebestellen. Dat bespaart dan weer ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...