JoshTheBoss Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Mijn nieuwe pc komt eraan, en dan vraag ik me toch wat af. ik krijg 4 inhale fans, en 2 exhaule fans, dus dat zal waarschijnlijk toch wat stof naar binnen halen. Ik heb nu enkele opties: * Enkele dust filters kopen * Dust filters maken van panties * geen enkele filter, en gewoon om de zoveel tijd schoonmaken. In hoeverre blokkeert zo'n filter de lucht doorgang, van de dust filter en van de panty? wat zou ik doen? Josh Reageren
QinX Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Mijn nieuwe pc komt eraan, en dan vraag ik me toch wat af. ik krijg 4 inhale fans, en 2 exhaule fans, dus dat zal waarschijnlijk toch wat stof naar binnen halen. Ik heb nu enkele opties: * Enkele dust filters kopen * Dust filters maken van panties * geen enkele filter, en gewoon om de zoveel tijd schoonmaken. In hoeverre blokkeert zo'n filter de lucht doorgang, van de dust filter en van de panty? wat zou ik doen? Josh gewoon lekker creatief zijn en panties gebruiken, blokkeert de airflow nauwelijks. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Als je een panty gebruikt komt die dan niet helemaal vol met stof, want dan komt er nog niet veel lucht door de fan. mvg TBOGG Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Als je een panty gebruikt komt die dan niet helemaal vol met stof, want dan komt er nog niet veel lucht door de fan. mvg TBOGG Dan zou je die nog om de zoveel tijd moeten schoonmaken, maar dat is met fan filters ook zo. Dus je moet sowieso een keer je computer openmaken en schoonmaken, of het nou de fan filter is of bij de hardware. Maar ik vind die panty wel creatief bedacht . Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Gewoon om de zoveel tijd een nieuwe panty in je PC hangen en klaar. Zo'n ding schoonmaken kan ook, maar ze gaan toch een keer slijten en/of scheuren. Zo duur zijn die dingen niet en je kunt ze gewoon kopen bij je supermarkt. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 ik zat er ook over na te denken om 'n fan filter te kopen, maar dit is eigenlijk wel een hele goedkope en handige oplossing nou moet ik alleen nog een rooster hebben Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 bedankt voor de reacties! ik zag die panty filter een keer op youtube, behoorlijk simpel en fan filters zijn toch best prijzig vind ik. maar als ze de airflow nouwelijks blokeren, ga ik er zeker een paar over mijn fans doen. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 bedankt voor de reacties! ik zag die panty filter een keer op youtube, behoorlijk simpel en fan filters zijn toch best prijzig vind ik. maar als ze de airflow nouwelijks blokeren, ga ik er zeker een paar over mijn fans doen. bij azerty is een fan filter 120mm nog geen 2 euro, dus met duur ben ik het niet met je eens Klik Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) bedankt voor de reacties! ik zag die panty filter een keer op youtube, behoorlijk simpel en fan filters zijn toch best prijzig vind ik. maar als ze de airflow nouwelijks blokeren, ga ik er zeker een paar over mijn fans doen. bij azerty is een fan filter 120mm nog geen 2 euro, dus met duur ben ik het niet met je eens Klik +10 euro verzendskosten is €12,- terwijl je er bij de supermarkt er een paar kunt kopen voor bijna niks (panties bij de super dan he ). Bewerkt: 7 december 2009 door ArticLight Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 +10 euro verzendskosten is €12,- terwijl je er bij de supermarkt er een paar kunt kopen voor bijna niks (panties bij de super dan he ). Als je toevallig al iets moest bestellen kun je het mooi meebestellen. Dat bespaart dan weer . Reageren
.Senne Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Panties aan stukken knippen en met tape rond de buitenkant van de fan plakken moet perfect werken. Alleen zorgen dat je geen last hebt van ladders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.