vinjas Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Hallo allenmaal ik ben nieuw op het gebied van sa-mp en wou een eigen server starten ik heb mijn porten ge portforward Alleen hij werkt niet? Soms zie ik op sa-mp de tekst/gamemode enz. maar soms niet? en als hij er dan is, doet hij het niet. Kan iemand mij helpen? Groetjes Vinjas Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Je moet je server natuurlijk openen en om het te testen geef je je ipadres aan iemand die je kant en de poort zodat die kan zien of je server dan wel open is, zoniet kan het zijn dat je een router hebt die je moet restarten voordat de poorten echt open zijn, je moet ook die poorten in je firewall zetten zodat je firewall die poorten niet zal blokkeren, je kan mss beter in SAMP Scripting kijken waar er al meerdere topics over port forwarding zijn. Reageren
vinjas Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Je moet je server natuurlijk openen en om het te testen geef je je ipadres aan iemand die je kant en de poort zodat die kan zien of je server dan wel open is, zoniet kan het zijn dat je een router hebt die je moet restarten voordat de poorten echt open zijn, je moet ook die poorten in je firewall zetten zodat je firewall die poorten niet zal blokkeren, je kan mss beter in SAMP Scripting kijken waar er al meerdere topics over port forwarding zijn. Bedankt ;D Het is al gelukt (ander ip) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.