Jump to content

Kan GTA SA op deze mini notebook?


linux-or-unix

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik liep vandaag ff te kijken naar een mini notebook ( op internet hoor, ik ben te lui om m'n huis uit te gaan :N:bonk: )

En daar vond ik een laptop met de volgende specificaties: Intel Atom N270/1.6GHz processor, 10,1" TFT WSVGA CrystalBrite LED display, met LED Backlight, werkgeheugen 1 Gb / hardisk 160 GB, ingebouwde webcam en microfoon, 3 x USB 2.0 , VGA en 5-in-1 cardreader, wired en wireless LAN 802.11 b/g, 3-cell Li-ion batterij, Microsoft Windows 7 starter, afmetingen(BxDxH): 255 x 183 x 26.9 mm hier is de link van die laptop, hopelijk weet iemand of daar GTA San Andreas op kan, en heel misschien ook GTA IV?????????? :eten: :eten:

MVG, GTA_153

Link to comment
Delen op andere websites

hij gaat geen van beiden draaien, de reden dat op die pc's ook starter staan is omdat er niet genoeg geheugen is om hogere versies te draaien en omdat de grafische chip het niet aankan, met dat ding ga je echt helemaal niks draaien behalve de normale applicaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo wesley123 en .Senne,

Heel erg bedankt voor de snelle reatie! :tu:

Maar, ik dacht altijd dat GTA SA niet zo heel veel vroeg van een pc... :Y:bonk: , maar dat is helaas dus toch niet zo :cab:

MVG, GTA_153.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo wesley123 en .Senne,

Heel erg bedankt voor de snelle reatie! :tu:

Maar, ik dacht altijd dat GTA SA niet zo heel veel vroeg van een pc... :Y:bonk: , maar dat is helaas dus toch niet zo :cab:

MVG, GTA_153.

dat doet hij idd niet, maar de grafische chip gaat echt niks opgestart krijgen, gtaVC zou heel mss nog kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Bedankt voor alle reacties, maar ik ga lekker toch ff volgend jaar mei een dwerlaptop (mini-notebook) kopen :Y , gewoon omdat ik de computer van mijn ouders & broer zat ben enzo... :D en ik wil ook een pc portable, heb al een playstation portable, dus ik hou gewoon van portable... :klap:

MVG, GTA_153

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt niet enkel van de kloksnelheid (het aantal GHz) af of je een spel kan draaien of niet. ;)

Hallo Thundervover,

Jij had het over kloksnelheden, dus vroeg ik mij af of er wel games op die mini laptop [met eigenschappen van eerste post] kunnen, die ook op een ouderwetse Windows 98 computer het aardig goed doen... :$ Kan dit denk je? :eten:

MVG, GTA_153

P.S. wat wel dom van mij is, is dat ik eerst dacht dat op haast geen enkele computer GTA IV kon, maar nu dacht ik juist weer dat het op alle Vista en 7 computers kan.

Bewerkt: door GTA_153
Link to comment
Delen op andere websites

Games gemaakt voor Windows 98 zullen het op de pc zelf doen, maar het zou wel zo kunnen zijn dat ze dan juist weer niet onder Windows 7 werken.

Je kan het beste of de spellen hier posten (al dan niet met de systeemeisen) of de specificaties van die Windows 98 pc. Maar qua hardware weet ik wel bijna zeker dat ze het zullen doen, aangezien je niet Windows 98 op een recente computer zet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt niet enkel van de kloksnelheid (het aantal GHz) af of je een spel kan draaien of niet. ;)

Nee, maar ik denk niet je in de winkel een 1.99 Ghz PC met de beste video-kaart gaat vinden.

waar slaat dit nou weer op dan?

totaal niet relevant en het heeft ook niks met de opmerking van thundercover te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, sowieso, Atoms zijn voor de huis tuin en keuken dingen redelijk geschikt, maar zijn zo traag, en echt op gamen zul je er niet mee kunnen.

Op een media pc valt ook niet te gamen, CPU is traag, en de GPU is al helemaal om te huilen, no go dus(Zijn btw ook Atoms).

Als je toch wilt gamen, zul je toch moeten kijken voor een desktop of groter formaat laptop met betere specs erin, maar zoals altijd, laptops zijn niet het beste om mee te gamen want ze worden te snel warm.

En vandaag heb ik CoD MW2 gespeelt op een laptop(wel met een G9 muis), en vergeleken met een desktop, nee, desktop is fijner.

Bewerkt: door Zakura
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, sowieso, Atoms zijn voor de huis tuin en keuken dingen redelijk geschikt, maar zijn zo traag, en echt op gamen zul je er niet mee kunnen.

Op een media pc valt ook niet te gamen, CPU is traag, en de GPU is al helemaal om te huilen, no go dus(Zijn btw ook Atoms).

Als je toch wilt gamen, zul je toch moeten kijken voor een desktop of groter formaat laptop met betere specs erin, maar zoals altijd, laptops zijn niet het beste om mee te gamen want ze worden te snel warm.

En vandaag heb ik CoD MW2 gespeelt op een laptop(wel met een G9 muis), en vergeleken met een desktop, nee, desktop is fijner.

In een normale Media PC zit geen Atom processor. Atoms komen alleen voor in kleine thuisservertjes, HTPC's en NAS apparaten. In media computers zit vaak een Celeron of een Pentium, de duurdere modellen hebben een Core 2 Duo en de nog duurdere zelfs een budget Core 2 Quad processor. De grafische kaart is inderdaad niet om op de gamen, deze gaan tot het afspelen van HD content en thats it.

Wil je echt een game PC, dan is het toch echt het beste om er eentje zelf te bouwen. De prijs/kwaliteit verhouding van een zelfbouw PC is niet te overtreffen met een OEM PC.

Overigens kan je op een Atom prima COD spelen:

:puh: (voor ik weer boze reacties krijg, ik weet dat de FPS etc om te huilen is)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...