Emaitroy Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Nee, sowieso, Atoms zijn voor de huis tuin en keuken dingen redelijk geschikt, maar zijn zo traag, en echt op gamen zul je er niet mee kunnen. Op een media pc valt ook niet te gamen, CPU is traag, en de GPU is al helemaal om te huilen, no go dus(Zijn btw ook Atoms). Als je toch wilt gamen, zul je toch moeten kijken voor een desktop of groter formaat laptop met betere specs erin, maar zoals altijd, laptops zijn niet het beste om mee te gamen want ze worden te snel warm. En vandaag heb ik CoD MW2 gespeelt op een laptop(wel met een G9 muis), en vergeleken met een desktop, nee, desktop is fijner. In een normale Media PC zit geen Atom processor. Atoms komen alleen voor in kleine thuisservertjes, HTPC's en NAS apparaten. In media computers zit vaak een Celeron of een Pentium, de duurdere modellen hebben een Core 2 Duo en de nog duurdere zelfs een budget Core 2 Quad processor. De grafische kaart is inderdaad niet om op de gamen, deze gaan tot het afspelen van HD content en thats it. Wil je echt een game PC, dan is het toch echt het beste om er eentje zelf te bouwen. De prijs/kwaliteit verhouding van een zelfbouw PC is niet te overtreffen met een OEM PC. Overigens kan je op een Atom prima COD spelen: (voor ik weer boze reacties krijg, ik weet dat de FPS etc om te huilen is) ik vind 'm wel vet dat kleine boxje, als ze daar 'n laptop van weten te maken zou dat een best goede laptop worden! Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Welk boxje? Als die die PC bedoelt uit dat filmpje, er bestaan al een kleine 1000 verschillende Atom PC's. Ook zijn er al laptops met de nVidia ION chipset aan boord, dezelfde chipset als waar COD op wordt gespeeld in het spel. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 @ iedereen: heel erg bedankt voor de vele reacties, maar ik zal zelf nog ff moeten wachten, want ik ben pas over een paar maanden jarig! mzzl, GTA_153 Reageren
dannyrobijnfifa Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) Nope, zelfs met een volwaardige laptop is San Andreas nog moeilijk af te spelen euh mijn 3 jaar oude 2.0 duocore 3 gb e geforce 8600 draaide m op alles high 60 fps (fraps) (draaide zelfs cod4 op med high) dusseeeeh beetje onzin (ps er bestaan al i7 laptops) Bewerkt: 15 januari 2010 door dannyrobijnfifa Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Taart heeft gelijk, jij hebt een voor die tijd moderne game laptop, en daar doet SA het wel op. Maar de meeste laptops hebben tegenwoordig Intel graphics of van die low-end GeForce/ATI kaarten, en daar draait GTA IV moeilijk op. Hardware is onze passie Danny, wij weten dus echt wel dat er i7 laptops zijn. Er zijn al een paar heel mooie, van Asus bijvoorbeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.