claud Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Hallo mensen is het mogelijk om online te spelen over de hele wereld op de psp via internet?(lifebox wifi ofzo) of misschien op de PSP met een DS? Alle hulp is welkom Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Aangezien ik zelf geen PSP heb en ik geen idee heb of je online kan, zijn er wel wat mogelijkheden voor de PSP. Die staan in dit topic allemaal beschreven onder het kopje PSP. of misschien op de PSP met een DS? Ik snap alleen niet wat je hiermee bedoelt. Bedoel je spelen met een PSP tegen een DS? Reageren
woveriene Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Aangezien ik zelf geen PSP heb en ik geen idee heb of je online kan, zijn er wel wat mogelijkheden voor de PSP. Die staan in dit topic allemaal beschreven onder het kopje PSP. of misschien op de PSP met een DS? Ik snap alleen niet wat je hiermee bedoelt. Bedoel je spelen met een PSP tegen een DS? Hij bedoeld of je online kan spelen met andere spelers met PSP/DS En of je van PSP naar ds kan linken PSP naar ds is niet mogelijk Of je met PSP over de hele wereld kan ? geen flauw idee Reageren
Svenie Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 De multiplayermodus van GTA Chinatown Wars is op beide handhelds beperkt tot lokaal gebruik. Je kunt dus niet over de hele wereld spelen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 De multiplayermodus van GTA Chinatown Wars is op beide handhelds beperkt tot lokaal gebruik. Je kunt dus niet over de hele wereld spelen. ?Je kon toch met de Ds wereldwijd (friend code)? Reageren
woveriene Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 De multiplayermodus van GTA Chinatown Wars is op beide handhelds beperkt tot lokaal gebruik. Je kunt dus niet over de hele wereld spelen. ?Je kon toch met de Ds wereldwijd (friend code)? Met de ds is het inderdaad mogelijk ja Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 ?Je kon toch met de Ds wereldwijd (friend code)? Met de ds is het inderdaad mogelijk ja Puut. Met de friend code kan je CHATTEN met vrienden over de hele wereld die jij hebt toegevoegd. Meer niet. Dit geldt ook voor de PSP (Friend Roster). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.