Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Afgesplitst van Award-badge Contest en verplaatst naar GFX Forum. Het is niet de bedoeling dat in dit topic gepost wordt, buiten het aandragen van award badges. ;)

Geplaatst:

Om het even wat uitgebreider uit te leggen:

Het grootste deel van de signatures, avatars, wallpapers en logo's die hier op het forum te zien zijn, zijn gemaakt met

Photoshop. Photoshop is een programma van Adobe, en is geschikt voor ontzettend veel dingen. Je kunt er signatures en avatars mee maken, maar het is ook te gebruiken voor het bewerken van foto's. Mocht je dit interessant vinden, dan kun je >Hier< een aantal testversies vinden, om het eens uit te proberen. Daar moet ik wel even bij zeggen dat Photoshop niet echt een simpel programma is, dus het zal je waarschijnlijk aardig wat tijd kosten eer je er zonder problemen mee overweg kunt. Als je eenmaal aan het Photoshoppen bent, neem dan eens een kijkje bij de GTAForum Tutorials, waar je ontzettend veel handige 'lessen' vindt. De basisstappen van Photoshop kun je >Hier< onder de knie krijgen.

Nou, ik hoop dat ik je hier een beetje mee heb kunnen helpen. Veel succes ermee! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...