Jump to content

GTA 4 op 2.80GHZ?


klm

Recommended Posts

Hallo,

Ik was me aan het vervelen en ik dacht van, Ik ga ff op youtube naar gta4 kijken.

Nou toen had ik een paar filmpjes gezien en ik zag toen van GTA 4 Running on 2.80 GHZ

En ik zag eer veel filmpjes van.

Nou is mijn vraag dus: is dat echt? en kan mijn PC ook gta4 aan dan?

Specs:

2.80GHZ HT

2GB ram

200GB HDD (ik zet het er tog ff bij :puh:)

Ati Radeon 9600 PRO (Lees: Ik koop nog een neiuwe videokaart als ik GTA 4 kan draaien!!)

Moederbord: Intel D865GLC

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Een Pentium 4 @ 3,2 GHz kan GTA IV op low draaien met een gemiddelde FPS van 12 ofzo (wat dus heel schokkerig is), en dat in combinatie met een goede videokaart. Een Pentium 4 @ 2.8 GHz zal GTA IV waarschijnlijk kunnen draaien met een gemiddelde FPS van onder de 10 wat dus helemaal onspeelbaar is. Het is dus zeker de moeite niet om GTA IV te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

een P4 kan hem nog draaien, maar niet soepel en het zal echt op zijn laagst meoten gaan. Je hebt er echter een videokaart bij die niet eens in de buurt van de eisen komt dus zal het neit gaan, die videokaart heeft geen dx9 en Sahder Model 3.0 support, wat beiden vereist is om gta4 te draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

een P4 kan hem nog draaien, maar niet soepel en het zal echt op zijn laagst meoten gaan. Je hebt er echter een videokaart bij die niet eens in de buurt van de eisen komt dus zal het neit gaan, die videokaart heeft geen dx9 en Sahder Model 3.0 support, wat beiden vereist is om gta4 te draaien.

Hij zij...

(Lees:ik koop een nieuwe videokaart als ik GTA IV kan draaien!)
Dus die kaart is geen probleem (als hij een nieuwe koopt)
Link to comment
Delen op andere websites

een P4 kan hem nog draaien, maar niet soepel en het zal echt op zijn laagst meoten gaan. Je hebt er echter een videokaart bij die niet eens in de buurt van de eisen komt dus zal het neit gaan, die videokaart heeft geen dx9 en Sahder Model 3.0 support, wat beiden vereist is om gta4 te draaien.

Hij zij...

(Lees:ik koop een nieuwe videokaart als ik GTA IV kan draaien!)
Dus die kaart is geen probleem (als hij een nieuwe koopt)

ja idd, die koopt hij als hij gta4 kan draaien ja, en gta4 kan hij ook draaien, maar dat word gewoon huilen met de pet op(en wat voor een uitspraken heb je nog meer? :puh:), hij gaat op lowest -wat pijn gaat doen aan je ogen- maximaal 20 fps krijgen, dus in drukke scenens met veel schieten word dat 5 fps ofzo, kortom onspeelbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

een P4 kan hem nog draaien, maar niet soepel en het zal echt op zijn laagst meoten gaan. Je hebt er echter een videokaart bij die niet eens in de buurt van de eisen komt dus zal het neit gaan, die videokaart heeft geen dx9 en Sahder Model 3.0 support, wat beiden vereist is om gta4 te draaien.

Hij zij...

(Lees:ik koop een nieuwe videokaart als ik GTA IV kan draaien!)
Dus die kaart is geen probleem (als hij een nieuwe koopt)

ja idd, die koopt hij als hij gta4 kan draaien ja, en gta4 kan hij ook draaien, maar dat word gewoon huilen met de pet op(en wat voor een uitspraken heb je nog meer? :puh:), hij gaat op lowest -wat pijn gaat doen aan je ogen- maximaal 20 fps krijgen, dus in drukke scenens met veel schieten word dat 5 fps ofzo, kortom onspeelbaar.

Ja, ik zou het als ik hem was ook niet kopen. Waarom maken ze geen mods dat de graphische kwaliteit juist naar beneden gaat? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is onmogelijk, of de mod moet het spel op een andere engine laten draaien.

Persoonlijk vind ik het de investering in een nieuwe kaart niet waard, omdat je GTA IV daarna alsnog niet fatsoenlijk kan spelen. Je kan beter doorsparen voor een nieuwe PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...