Jump to content

Pawno error?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik was weer eens aan het scripten toen ik ineens last kreeg van iets waar ik maar niet de oorzaak van kan achterhalen. Telkens als ik mijn script probeer te compilen komt er in beeld 'Er heeft een fout plaatsgevonden in Pawno, u gegevens zijn mogelijk verloren gegaan', waarna je het bekende foutenrapport moet verzenden wat toch geen ene (...) geeft, Wie weet hoe ik dit moet oplossen? Dit gebeurt alleen bij een script, dus niet bij allemaal.

sean5874

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik was weer eens aan het scripten toen ik ineens last kreeg van iets waar ik maar niet de oorzaak van kan achterhalen. Telkens als ik mijn script probeer te compilen komt er in beeld 'Er heeft een fout plaatsgevonden in Pawno, u gegevens zijn mogelijk verloren gegaan', waarna je het bekende foutenrapport moet verzenden wat toch geen ene (...) geeft, Wie weet hoe ik dit moet oplossen? Dit gebeurt alleen bij een script, dus niet bij allemaal.

sean5874

Dan heb je (waarschijnlijk) iest fout gedaan in het script. Post het eens met

[code]SCRIPT

[/code]

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

Dat komt omdat er zoveel fouten in je script staan dat de compiler crasht.

Dit wordt meestal veroorzaakt door een slechte indentatie en/of als een functie(s) niet correct wordt afgesloten. Met andere woorden, het aantal "{" moet gelijk zijn aan het aantal "}".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...