KoenKucharek Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 als ik het johnson huis inloopt krijg ik de gewonen interior maar is het mogenlijk om het te veranderen dat die dan een anderen interior laad inplaats van de gewonen johnson house? dus om een lang verhaal kort te maken kan ik het dus veranderen dat ik een ander gebouw inloop ? Reageren
Beagle Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ja, dat is mogelijk. In (ik dacht & uit me hoofd) lae2.ipl staan ook een aantal "ENEX" declaraties, en waarschijnlijk staat daar de enex voor het Johnson huis ook bij. Dan is het een kwestie van de naam van je interior waar het naar toe moet gaan opzoeken en die die naar het Johnson huis verwijst omwisselen. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ja, dat is mogelijk. In (ik dacht & uit me hoofd) lae2.ipl staan ook een aantal "ENEX" declaraties, en waarschijnlijk staat daar de enex voor het Johnson huis ook bij. Dan is het een kwestie van de naam van je interior waar het naar toe moet gaan opzoeken en die die naar het Johnson huis verwijst omwisselen. ik zal wel eens kijken ik laat het je weten of het lukt of niet Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Ja, dat is mogelijk. In (ik dacht & uit me hoofd) lae2.ipl staan ook een aantal "ENEX" declaraties, en waarschijnlijk staat daar de enex voor het Johnson huis ook bij. Dan is het een kwestie van de naam van je interior waar het naar toe moet gaan opzoeken en die die naar het Johnson huis verwijst omwisselen. nee alleen om het interrior van the johnson house the verplaatsen naar een ander huis lukt maar veder snap ik er niks van nee alleen om het interrior van the johnson house the verplaatsen naar een ander huis lukt maar veder snap ik er niks van Bewerkt: 6 december 2009 door KoenKucharek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.