Revolution-Designer Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Hey iedereen, Ik heb een probleem met Windows Movie Maker en Sony Vegas Pro 8.0. Als ik een filmpje importeer in een van de twee of beide programma's werkt alles gewoon goed. Maar wil ik nu het filmpje met Movie Maker opslaan of met Vegas renderen dan krijg ik een foutmelding dat hij niet kan opslaan. Dit is dus met beide programma's. Ik denk dat het aan de codecs ligt o.i.d, iemand een idee? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Welke foutmelding? Dat zou heel misschien wel eens kunnen helpen. Mvg, Flitskikker Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Movie Maker: Ik heb genoeg schijfruimte, mijn bureaublad bestaat nog en mijn film bestanden zijn nog steeds beschikbaar. Vegas Pro 8: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Probeer dan eens K-Lite Codec Pack te installeren. Mvg, Flitskikker Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Probeer dan eens K-Lite Codec Pack te installeren. Mvg, Flitskikker Heeft geen effect, ik heb al meerdere codecs proberen te downloaden maar hebben allemaal geen effect... Reageren
Dieko Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) Probeer dan eens K-Lite Codec Pack te installeren. Mvg, Flitskikker Heeft geen effect, ik heb al meerdere codecs proberen te downloaden maar hebben allemaal geen effect... Je kan bij je instellingen van Windows Movie maker de locatie instellen waar de filmpjes worden opgeslagen. Dus niet de standaard schermpje waar de foutmelding komt Bewerkt: 5 december 2009 door Dieko Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Je kan bij je instellingen van Windows Movie maker de locatie instellen waar de filmpjes worden opgeslagen. Dus niet de standaard schermpje waar de foutmelding komt Ik denk niet dat het aan de opslaglocatie ligt, aangezien hij bij Sony ook een probleem heeft en daar word aangegeven dat de benodigde codec niet geïnstalleerd is. Zijn er geen codec packs van Microsoft zelf? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.