Ghosty Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Floats betekend dat je een element op een pagina laat "zweven". En de validator kan je hier vinden Waar "hier"? U forgot to add a hypûrrrrlink? Reageren
David22 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Floats betekend dat je een element op een pagina laat "zweven". En de validator kan je hier vinden Waar "hier"? U forgot to add a hypûrrrrlink? Vreemd. Dacht dat ik hem toegevoegd had. Op http://validator.w3.org/ kan je hem vinden Reageren
Ghosty Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Wat waren de resultaten, nightflower? Ben eigenlijk wel benieuwd, wat ze ervan vonden. ^^ Reageren
.NightFlower Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Oeps tijdje dit topic over het hoofd gezien :$ Maar de presentatie ging wel goed, heb alleen nog geen cijfer binnen.. Heb het uiteindelijk maar zo laten zien en ingeleverd. (2 pagina's) Vreemd genoeg zag je die witte vlakken aan de rechter kant, niet op de mac computer waar ik de site moest laten zien van de docent. Dus dat is dan wel weer in mijn voordeel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.