Emaitroy Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Zoals de titel al zegt heb ik m'n eerste signature gemaakt, en ik wil wel 'ns weten wat jullie er van vinden! :$ ik weet niet of ik de goede afmetingen heb gebruikt (500x150) of dat het anders moet Emaitroy Reageren
woveriene Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind hem niet echt mooi , maar ook niet echt lelijk Maar natuurlijk is dit je eerste signature Maar , heb je niet gewoon die auto ergens gevonden bij google en hem erin gezet? Maargoed Uhmm... 5,8/10 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind hem niet echt mooi , maar ook niet echt lelijk Maar natuurlijk is dit je eerste signature Maar , heb je niet gewoon die auto ergens gevonden bij google en hem erin gezet? Maargoed Uhmm... 5,8/10 de auto heb ik gewoon van Planet Renders Reageren
Isic Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Best mooi voor eerste signature. En die afmetingen kunnen nog net, die van mij is ook zo groot. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) ik heb 'm iets aangepast: Bewerkt: 5 december 2009 door Emaitroy Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ik vindt hem knap voor je eerste sig, 8/10! Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Netjes voor je eersre sig. ik weet nog goed dat mijn eerste sig een flop was. Jij krijgt van mij een 8-10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.