martijntjuh49 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) ik zie wel eens dat er nederlandse voertuigen worden nagemaakt met hele verkeerde striping, gelukkig heb ik dit nog niet voorbij zien komen voor GTA IV. nu ben ik zelf wel een 112 kenner en wil dan graag ook een correcte ambulance ingame hebben. zodoende ben ik gaan zoeken naar een programma om de textures uit het .wdt bestand te halen en deze om te skinnen. nu ben ik begonnen met een al gemodde Box ambulance van LtCaine (Luxart Modifications) die ook compatible is met het ELS. ik wil deze graag laten zien en zodra ik toestemming heb ook vrijgeven voor iedereen. de wagen is nu te downloaden: Klik hier voor de mod! Let op: deze mod is ELS geoptimaliseert. deze kan gedownload worden op gtapolicemods.com (emergency light mod) voor ELS is ook een asi loader vereist! modelfile zit er bij. Bewerkt: 8 december 2009 door martijntjuh49 Reageren
game~skater Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Welkom op het forum als eerste Als tweede: zeer mooie textuur, maar misschien kan je wat doen aan je wielen, oké, mooi rood is niet lelijk. Maar dit past niet. Nogmaals, heel mooi gedaan. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Hallelujáh! Alweer een texture mod! Al moet ik zeggen, deze ziet er bijzonder goed uit! De strepen zitten goed, de kleuren gaan mooi in elkaar over en voor de rest ziet het er prima uit. Behalve de wielen, die horen zwart of grijs te zijn denk ik. Grtz RD Reageren
martijntjuh49 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Hallelujáh! Alweer een texture mod! Al moet ik zeggen, deze ziet er bijzonder goed uit! De strepen zitten goed, de kleuren gaan mooi in elkaar over en voor de rest ziet het er prima uit. Behalve de wielen, die horen zwart of grijs te zijn denk ik. Grtz RD zoals ik al had gezegt hij is nog in aanbouw dus de wielen worden nog donkergrijs/zwart. voorop zit een stuk striping verkeerd,(is ondertussen weggehaald). ambulance heeft de officiele RAL kleur gekregen, alleen moet de reflectie-strook nog een juiste kleur geven. de rode band bovenaan loopt nog niet overal gelijk. dit zijn de eerste punten die ik verbeter en dan maar weer eens verder kijken of er eventueel nog meer verandert kan worden. Update: Bewerkt: 6 december 2009 door martijntjuh49 Reageren
martijntjuh49 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Update eerste post! Release. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Update eerste post! Release. Nice!!! Ga ik zeker gebruiken Reageren
Royboow Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Ik vind hem erg mooi, ga je ook nog wat aan de sirene doen? Keep up the good work Reageren
martijntjuh49 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 als ik een manier kan vinden ga ik wel de originele sirene op de wagen zetten. Reageren
Royboow Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 als ik een manier kan vinden ga ik wel de originele sirene op de wagen zetten. Oke Reageren
Faex Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 De link doet het niet meer, terwijl het een hele mooie mod is. En doet hij het ook? Reageren
martijntjuh49 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 download link werkt weer. Reageren
Faex Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Okee, bedankt hij doet het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.