pompbakje Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) ik kan op internet maar als ik probeer flyff op te starten komt er een scherm om verbinding te maken met een breedband verbinding, en dan lukt het niet, hoe kan dit? en als ik op een bepaalde site wil waar ik Masura flyff kan downloaden zegt ie: hostaam ... kan niet worden gevonden met DNS wat bedoelt mijn pc daarmee, en hoe kan ik dit oplossen? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< EDIT: Kan er iemand mij zo snel mogelijk helpen, ik zit hier te w8en... Bewerkt: 9 december 2009 door pompbakje Reageren
pompbakje Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 kan er mij echt niemand helpen? het ziet er naar uit dat er niemand mij geen hulp wil geven :'( Reageren
Casss Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Misschien moet je even uitleggen wat flyff is of geef een link, dan kunnen we het misschien voor je uitzoeken Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Misschien moet je even uitleggen wat flyff is of geef een link, dan kunnen we het misschien voor je uitzoeken Ja, dat is waar, maar terwijl kon je ondertussen al naar google gaan. Flyff Ik post ook even een direct download, misschien dat dit je helpt? Download Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.