Jump to content

GTA IV THE EPISODES FROM LIBERTY CITY


---Diablo---

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb twee vragen. Voor Sinterklaas heb ik vanavond de Episodes from Liberty City gekregen.

Daar ben ik hartstikke blij mee alleen vraag ik me af wat er nou inzit. Is het een CD-rom of een download code?

En dan nog de laatste vraag voor de zekerheid: heb ik nu al de uitbreidingen die er zijn tot nu toe?

Ik hoop op snelle reacties.

---Diablo---

Link to comment
Delen op andere websites

EfLC is een stand-alone dus kan je gewoon het schijfje in je 360 steken en spelen, mogelijk heb je wel eerst een update ;) .

Je bedoelt dus dat er gewoon twee schijfjes in zitten?

En wat bedoel je precies met die update?

Alvast bedankt..

Link to comment
Delen op andere websites

EfLC is een stand-alone dus kan je gewoon het schijfje in je 360 steken en spelen, mogelijk heb je wel eerst een update ;) .

Je bedoelt dus dat er gewoon twee schijfjes in zitten?

En wat bedoel je precies met die update?

Alvast bedankt..

Er zit één enkel schijfje in de Episodes from Liberty City, wanneer het spel begint zal je een screen met 2 artworks krijgen, de ene van TLaD en de andere van TBoGT, waartussen je dus kan kiezen tussen TLaD en TBoGT :) .

De update houdt in dat je XBOX Live wordt aangepast en je een ander menu krijgt :) .

Link to comment
Delen op andere websites

EfLC is een stand-alone dus kan je gewoon het schijfje in je 360 steken en spelen, mogelijk heb je wel eerst een update ;) .

Je bedoelt dus dat er gewoon twee schijfjes in zitten?

En wat bedoel je precies met die update?

Alvast bedankt..

Ik heb zelf geen XBox360, maar weet wel dat het één cd'tje is. Als je deze start kan je in het begin kiezen tussen TLaD of TBoGT.

Over die update: Die krijg je automatisch (tenzij er nog geen is) en is een update van het spel.

Succes! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel als je ook GTA IV hebt komen die savegames ook bij Episode of Liberty te staan op de slots die je voor GTA IV hebt gebruikt. Snap je me nu? :clown:

Ja dat klopt, maar je kan over die saves niet saven, er staat op die locatie: 'GTA IV Only' ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n technicus dus heb ik alsnog een aantal vragen :puh:

Ik heb dus nu in ieder geval al de uitbreidingen die er bestaan voor GTA IV tot nu toe, toch?

Dan ben ik nog wel benieuwd hoe dat nou werkt met die updates.. (want ik heb nog geen Xbox Live account) en hoe dat precies werkt met dat opslaan. Want ik heb inderdaad ook al de 'gewone' GTA IV.

Ik hoop op een duidelijke uitleg zodat ook ik het begrijp :?

En oja.. ander menu?

In ieder geval al wel bedankt voor de reacties tot nu toe!!

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Steek gewoon het scijfje in de 360 en laat je meesleuren :7 , het is echt niet zo moeilijk gemaakt hoor, je saved net zoals in IV via de matras en dan zie je de 12 slots, waarvan de X-aantal zijn bezet door je IV, het staat er ook bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...