erik-de-perik Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb bij een aantal missies dat ik die niet kan afmaken omdat ik niet genoeg munitie heb. zijn er plaatsen waar ik makkelijk aan wapens kan komen? ps: ik wil geen cheats ofzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 af en toe langs emmet langs gaan voor een glock...en/of pooiers neer knallen (hebben ook wapens bij zich en veel geld). of je zoekt naar wapens zie: Rifles Machine pistols Assault Rifles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb ook en vraag over wapens wanneer gaat de ammu-nation open? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 bij een van de laatste missies van los santos, ik weet niet precies meer welke. Ik koop wapens bij ammu-nation, ik heb toch geld zat door die paardenraces Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crit Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Ik koop wapens bij ammu-nation, ik heb toch geld zat door die paardenraces ik had ook een paar keer paardenraces gedaan maar ik verloor elkekeer, dus dat doe ik ook niet meer Bewerkt: 13 juni 2005 door Crit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik koop wapens bij ammu-nation, ik heb toch geld zat door die paardenraces ik had ook een paar keer paardenraces gedaan maar ik verloor elkekeer, dus dat doe ik ook niet meer hier een kleine beschrijving van paardenraces, je kunt het cheat achtig vinden, dan moet je het niet doen. 1. Save dicht bij een OTB 2. Rij naar OTB, gooi al je geld op het laatste paar (11/1 of 12/1) 3a. Je wint, ga terug en sla op 3b. Je verliest, load savegame en doe hetzelfde als stap 2 Herhaal stap 1-2 en 3a. Kan je cheaten vinden, dan moet je het niet doen, anders is dit de manier om miljoenen te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik heb ook en vraag over wapenswanneer gaat de ammu-nation open? De missie Doberman dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik koop wapens bij ammu-nation, ik heb toch geld zat door die paardenraces ik had ook een paar keer paardenraces gedaan maar ik verloor elkekeer, dus dat doe ik ook niet meer wed op de groene, daar krijg je het meeste geld voor als hij wint. Telkens als hij verliest restore je gewoon je savegame! ik had na 2 winnende races iest van 1.7 miljoen. dus telkens als ik een wapen nodig heb haal ik gewoon dat wapen bij ammu-nation met voldoende ammo erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Om maar een beetje in de trant van Gunz te blijven... Waar kan ik het politiebureau vinden, (ik ben nog in LS) Want ik hoorde dat je daar Gunz en een Armor kan vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ergens in het midden schuin onder het grote knooppunt is een soort van park/plein (aan de linkerkant van het knooppunt) daar is het politiebureau (je haalt daar ook OG loc op) en als je een wapen in je hand hebt in het politiebureau schieten ze je neer!!! (en die dildo in de douches is meesterlijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crit Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik koop wapens bij ammu-nation, ik heb toch geld zat door die paardenraces ik had ook een paar keer paardenraces gedaan maar ik verloor elkekeer, dus dat doe ik ook niet meer wed op de groene, daar krijg je het meeste geld voor als hij wint. Telkens als hij verliest restore je gewoon je savegame! ik had na 2 winnende races iest van 1.7 miljoen. dus telkens als ik een wapen nodig heb haal ik gewoon dat wapen bij ammu-nation met voldoende ammo erbij Thnx voor de tips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Bedankt man.. , Het was op Pershing Square.. :lol: Alleen wel nep dat wanneer ik een wapen pak dat er meteen 3 sterren bijkomen das wel genaaid.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crit Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb nog een vraagje waar kan je die paardenraces eigelijk vinden want dat ben ik vergeten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb nog een vraagje waar kan je die paardenraces eigelijk vinden want dat ben ik vergeten? Kijk op je kaart, daar staan icoontjes. Je moet kijken naar de Off Track Betting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crit Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Whoei ik ben rijk B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.