el burro Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 na hoeveel tags komen de wapens in de keuken van the jonson house te liggem op de walktrough staat allen welke wapens je krijgt en waar ze liggen maar er staat nioet bij dat ze bijv. om de 10 sprays komen te liggen kunnen jullie het me effe vertellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 na hoeveel tags komen de wapens in de keuken van the jonson house te liggemop de walktrough staat allen welke wapens je krijgt en waar ze liggen maar er staat nioet bij dat ze bijv. om de 10 sprays komen te liggen kunnen jullie het me effe vertellen als je alle 100 tags hebt komen ze allemaal in 1 keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 na hoeveel tags komen de wapens in de keuken van the jonson house te liggemop de walktrough staat allen welke wapens je krijgt en waar ze liggen maar er staat nioet bij dat ze bijv. om de 10 sprays komen te liggen kunnen jullie het me effe vertellen als je alle 100 tags hebt komen ze allemaal in 1 keer dat duurt wel lang maar de beloning is er niet minder om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 na hoeveel tags komen de wapens in de keuken van the jonson house te liggemop de walktrough staat allen welke wapens je krijgt en waar ze liggen maar er staat nioet bij dat ze bijv. om de 10 sprays komen te liggen kunnen jullie het me effe vertellen als je alle 100 tags hebt komen ze allemaal in 1 keer dat duurt wel lang maar de beloning is er niet minder om klopt... maar ik heb ze alle 100 en ik heb er plezier van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.