Jump to content

Huang Lee


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Ik vraag me af of Huang Lee in GTA IV zit, daarmee bedoel ik de ped of een aanwijzing naar hem, en hij staat niet in de police database :7

Nee, Huang Lee is niet vermeldt op welke manier dan ook in IV :) .

Op wikigta staat dat hij in de police database van GTA IV staat :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op wikigta staat dat hij in de police database van GTA IV staat :7

Dacht wel dat hij in de database zou staan, R* toch en als je het wist waarom vroeg je het dan?

Nee, hij zou erin moeten staan, maar hij staat er niet in :?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij zou erin moeten staan, maar hij staat er niet in :?

Huang has a record on the LCPD Database in Grand Theft Auto IV. It states that he is a 25 year-old Chinese native and known associate of Wu "Kenny" Lee's Liberty City Triad Gang. His record also states that he is believed to be working freelance for other organizations in addition to his uncle's.

Huang had been arrested twice prior to the events of Chinatown Wars. Once in 2002 for trademark counterfeiting and again in 2005 for grand theft auto.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij zou erin moeten staan, maar hij staat er niet in :?

Huang has a record on the LCPD Database in Grand Theft Auto IV. It states that he is a 25 year-old Chinese native and known associate of Wu "Kenny" Lee's Liberty City Triad Gang. His record also states that he is believed to be working freelance for other organizations in addition to his uncle's.

Huang had been arrested twice prior to the events of Chinatown Wars. Once in 2002 for trademark counterfeiting and again in 2005 for grand theft auto.

En wat bedoel je hier precies mee ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hij zeker en vast in de database zit en dit de dingen zijn die er staan, verder komt hij ook niet in IV voor, dat jij hem niet vindt lijkt me raar, waarschijnlijk ontbreekt er of scheelt er wat aan hetgene dat je in de database intikt ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hij zeker en vast in de database zit en dit de dingen zijn die er staan, verder komt hij ook niet in IV voor, dat jij hem niet vindt lijkt me raar, waarschijnlijk ontbreekt er of scheelt er wat aan hetgene dat je in de database intikt ;) .

Ik heb het volgende al geprobeerd

- Huang Lee

- Lee Huang

- Huang

- Lee

en ik vindt hem nog steeds niet, weet je misschien wat zijn naam is in de database ?

Of zou jij het eens kunnen testen ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel raar ja, ik weet geen andere tips en hij staat onder zijn gewone naam in de database, zoals elk andere crimineel hoor, verder kan ik hier geen uitleg over geven, want dit klinkt niet logisch naar mij toe :7 .

Ik heb het met de politie auto geprobeerd en daar werkte het niet, ik ga het nu in de internet cafe proberen :)

EDIT : gevonden :)

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Wel een enorm geklooi zeg. In de Police Database die te vinden is in de Cruiser/Patrol/Stockade/Enforcer komen alleen de mensen uit Most Wanted en een paar mensen uit de storyline.

Men kan alle personages uit heel IV vinden op www.libertycitypolice.com, en onderaan op de link ''Database'' te klikken ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...